פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות הגרמה לעוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גולני 11 אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי בלום ראש עופרה ואני ועוד 3 בנות דיברנו עם אנאל ושאלנו אם יש מקום ליום חמישי בבוקר על מנת להגיע לספא של מלון לאונרדו באשקלון סגרנו מולה את היום והשעה והזמנו שוברים של מועדון טוב והיום בבוקר כאשר הגענו לקבל את המסאז' כפי שנקבע מול אנאל בשעה 8:45 היא טענה שאנחנו לא רשומות וכנראה הייתה אי הבנה ביננו ואנחנו לקחנו חופש מהעבודה במיוחד לצורך ההגעה . מעבר לכך כאשר עלתה הבעיה היחס כלפינו והדיבור היה מאוד מזלזל.
אין סיבה לתקרית מסוג זה כולנו אנשים עובדים והזמן שלנו יקר , לא רק שלא נהנו מהשירות אלא גם הפסדנו יום עבודה , זמן יקר וכסף.
ועל כן אנחנו דורשות פיצוי הולם.
בתודה
בלום ראש עופרה
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
שני בר נתן בעלים שם ותפקיד:
עופרה שלום רב,
ראשית אני מודה על פנייתך,
צר לי על אי ההבנה.
לאו ספא שם דגש על שירות ומענה ללקוח
כפי שנאמר לשלי אמסלם - אחת הנשים שהגיעו איתך על ידי ,לא תואמו טיפולים אצלנו לא נלקחו פרטים מזהים כגון כ.א מס שובר
ביקשתן מחיר מיוחד , אמרתן שהמחיר יקר לכן ושתזמינו שובר ולא חזרתן לתאם.
בכל אופן בשיחתי עם שלי אמסלם תאמתי לכן 4 עיסויים במקביל ל166 כולל ארוחות בוקר והבטחתי לדאוג לשביעות רצונכן באופן אישי
המשך יום ניפלא
שני בר נתן
תגובה:
תואמו טיפולים ל166 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה