פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב
בתאריך 5.6.16 עד 9.6.16,התארחנו אני ומשפחתי במלון לאונרדו קלאב ים המלח,ולהלן השתלשלות האירועים.
בהגיענו למלון בעודנו רק עוצרים את הרכב ומנסים להבין איפה מניחים את המזוודות,קפץ עלינו השומר בכניסה למלון(רוסי מבוגר) בצעקות שנזיז את הרכב מיד,נסינו לשאול רק איפה מורידים את המזוודות,לא ענה,וכעס שזה לא עניין שלו,וזאת הקבלת פנים הראשונית לה זכינו במלון,בהמשך הגענו למשרד הקבלה עם 2 זוגות נוספים חברים שלנו,והמתנו בקבלה להגעת תורנו לקבלת חדרים,להפתעתנו 2 הזוגות שאיתנו קיבלו את החדרים בשעה 13 בעת הגעתנו למלון,ואילו אנו החדר שלנו לא היה מוכן,אמרתי לפקיד הקבלה שאנו חברי מועדון שמיים ויש לנו עדיפות בקבלת חדרים,והנ"ל אמר שאין מה לעשות וצריך להמתין,קיבלנו SMS רק בשעה 15:20 שהחדר שלנו מוכן,וכאן שאלתי על מה אני משלם 350 שח לשנה לחבר שמיים,אם 80 אחוז מאורחי המלון קיבלו את החדרים שלהם ואנחנו קיבלנו את חדרנו רק בשעה כה מאוחרת.בהמשך במשך כל יום מימי החופשה הייתי נאלץ להתקשר לשרות לאורח ולבקש מגבת נוספת,וזאת מפני שכל פעם היה בחדר רק 2 מגבות,בזמן ששילמנו על החדר ל3 אנשים,כמו כן לצערנו הרב הגענו עם ילדה בת 3 ובמוקד שרות הלקוחות אמרנו לנו והשיחה מוקלטת שיש לונה פארק במלון משהו שלא היה כלל,לצערנו נאלצנו להפעיל את הילדה כל השבוע במלון כי פשוט לא היה למלון מספיק אפשרויות לספק הנאה לילדה שלנו,בנוסף מתחם בריכות הספא והגופרית לא עבדו 4 ימים,כמו כן שירדתי בלילה לשתות קפה הפוך במועדון,היה שם קבוצה של עובדים ששמעו שירים בחוזקה בשפה הערבית.צרחו,צעקו,שרו ולצערי לא היה ניתן לשבת לשתות קפה בניחותה במקום,בעמדת קבלת המגבות במלון עובדת אשה מבוגרת,שצעקה עליי כי בטעות זרקתי את המגבת הנקייה למיכל הנקי ולא למיכל המלוכלך,
הברז בחדר האמבטיה היה דולף ובאו להחליף אותו,לא הרגשתי שום הנאה או פירגון עקב היותי חבר שמיים,אני מודיע לכם על ביטול חבר השמיים שלי,לא רוצה החזר כספי של חבר השמיים,ולא רוצה להתארח במלונות שלך יותר לעולם,תתביישו שזה השרות שלקוחות שלכם מקבלים במלונות שלכם,
לקוחות מאוכזבים שלא ייחזרו זה בטוח.


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה