פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ,הטעייה חמורה של הקבוצה כולה, שרות מזעזע , זלזול, ממש "עבודה בעיניים" נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו קבוצה - הזמנו 10 חדרים ושלמנו מחיר גבוה במיוחד, כיאה למלון שמכבד את עצמו ואת אורחיו, ומתוך רצון להנות מחופשה משפחתית. בהזמנה השרות, הייתם נופת צופים. יומיים לפני ההגעה שלנו לחופשה המיוחלת התחילו הבעיות. התקשרו אלינו והודיעו שיש בעיה עם ההגעה, שזה חג, שנקבל את החדר שעה לאחר צאת החג. מה שלא הודיעו קודם לכן כשעשינו את ההזמנה. התנערו מאחריות, "חתמתם בהזמנה", בעיה שלכם וכו'. לא היה עם מי לדבר, ניתקו לנו טלפונים, שרות מזעזע. חלקנו קבלנו את החדר כבר בצהרים, חלק לא קבלו את החדר עד לשעה 19:00, לבסוף החלטנו לבטל את השהות במלון . עזבנו אתכם בשעה 19:00 בערב באותו יום שהגענו את המלון 9 חדרים!!! לא יכולנו להשאר בו. עברנו למלון אחר, אסטרל פלמה שהיה נפלא!!!! ממש חוויה מתקנת.
זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מתארחים בבתי מלון ומעולם לא חווינו חוויה כה מזעזעת, אתם מזלזלים באינטלגנציה של הקהל שבחר להתארח אצלכם ברשת. עלי לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני מתארחת ברשת, לא היה כדבר הזה. החמור ביותר, שנראה שלאף אחד לא אכפת, שנעזוב, שאנחנו לא מרוצים, שהפכתם את החופשה שלנו לאירוע מזעז.
עלבון, בזבוז זמן, הטעייה סוג הנזק :
מלון שלא ראוי לפעול במתכונת הנוכחית, שרות מזעז , חדר אוכל מזעז, מלוכלך, חוסר מקצועיות , הטעייה. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
שלום רב,
קבלת חדרים בחגים היא לאחר צאת החג.
תגובה:
נשלח מכתב מפורט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה