פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות גרוע ומזעזע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : תלונת לקוח
1. בתאריך 13/7/2016 הזמנו דרך חברת איסתא חופשה מפתיעה ליום נישואין לתאריכים 14-16/7/2016 במלון ליאונרדו פלאזה בים המלח.
2. למרות שקיבלנו המלצות חמות על מלון דניאל העדפנו לקחת את המלון ליאונרדו פלאזה השייך לרשת "פתאל" שהיא רשת ידועה באיכות המלונות שברשותה.
3. בתאריך 14/7/2016 הגענו למלון בשעות הצהריים. קיבלנו את החדר מהר יחסית.
4. יום לאחר מכן ב- 15/7/2016 יצאנו מהחדר בשעות הבוקר בשעה 08:30 לארוחת בוקר ומשם לבריכה . בשעה 11:00 בעלי עלה לחדר להביא חטיפים לילדים ושם לב שהחדר עדיין לא סודר. בעלי התקשר לקבלה ונאמר לו שעד השעה 15:00 החדר יסודר. לאחר מכן בשעה 13:30 בעלי עלה שוב לחדר ועדין החדר לא סודר, שוב פנה לקבלה כי חשש שאולי פספסו את ניקיון החדר ושוב נאמר לו בקבלה שהמדיניות של המלון היא סידור החדרים עד השעה 15:00.
בשעה 15:30 בעלי עלה שוב לחדר בפעם השלישית לבדוק עם סידרו את החדר אך לצערנו החדר לא סודר.בעלי פנה לקבלה בפעם השלישית והסביר כי אנו עוזבים את הבריכה ורוצים לעלות לחדר להתקלח ולנוח ושוב נאמר לו שניקיון וסידור החדר יטופל במיידי.
בשעה 16:15 החלטנו לעזוב את הבריכה כדי להתקלח ולנוח בחדר . בהגיענו לחדר נדהמנו לראות שהחדר לא סודר כלל. ניגשנו שוב לקבלה ודברנו עם גברת בשם רוזין שאמרה לנו לחכות בלובי כחצי שעה ושהיא תטפל בזה אישית. חשוב לציין שמדובר במשפחה שהמתינה 45 דקות בלובי עם ילדים קטנים רטובים ועייפים .
ניגשנו לחדר לאחר 45 דקות ועדיין החדר לא סודר שהשעה כבר 17:00. אנו מזכירים שמדיניות המלון אומרת סידור חדרים עד השעה 15:00. פנינו שוב לגברת רוזין שהעבירה אותנו לגברת אנה שאמרה לנו שאין במלון כ"א כרגע (17:00) לסדר את החדר.
בעלי מרוב ייאוש ביקש שיביאו לחדר רק מגבות וסדינים שהילדים יוכלו להתקלח ולישון. לאחר 10 דקות הגיע לחדר איש שירות עם מגבות וסדינים. לקחנו את הפריטים . איש השירות סידר אך ורק את מיטת הילדים.
5. אנחנו משפחה שמבלה יחסית הרבה במלונות פתאל באילת ולעולם לא קרתה
לנו עוגמת נפש שכזו. אתם מוזמנים לבדוק את התלונה מול גברת רוזין ומול
גברת אנה.
6. המקרה הנ"ל פשוט מביש וחסר כל גבול אשר הרס לנו את חופשת הסופ"ש וגרם
לילדים להתקרר מהמתנה בלובי בגלל המזגנים.
עדין לא ברור לנו איך משפחה שעוזבת את החדר בשעה 08:30 בבוקר ועד השעה
17:00 ללא כל הפרעה נשארת עם חדר לא מסודר ולא נקי.
7. שילמנו סכום יחסית גבוה לעומת מלונות אחרים ולא קיבלנו שירות.
8. באותו היום הוגשה תלונה באתר של פאתל.
9. נא טיפולכם ע"מ שלא יקרו מקרים כאלו בעתיד. אנחנו כמשפחה לא נגיע למלון
הזה לעולם.
10. בברכה,
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
מכתב נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה