פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מאכזב ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, הגענו להתארח 5 ימים במלון מגיק פלאס.
ביום השני הבת שלי בגיל 9 נכוותה מהפלטה בחדר האוכל לכל רוחב היד.ביקשתי דחוף מהמלצר שיקרא לחובש /שיביאו לי אלוורה להרגיע לה את השריפה ביד נאמר לי לגשת לאחראי החדר אוכל, רצתי מהר לבקש ממנו שיביאו לי אלוורה ואז נאמר לי להמתין והבקשה הועברה לאיש הבטחון המתנו לפחות 10 דקות עד שאיש בטחון הגיע עם אלוורה שם קצת ביד של הילדה וזהו!! פה הסתיים הטיפול לא שאל איזה חדר אנחנו (כדי לבדוק אולי מאוחר יותר אם הכל בסדר)אם יש עוד משהו לעזור בו אציין שבכל הזמן הזה הילדה בוכה וכואבת. הייתי מצפה ממלון ברמה כזאת שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו לגלות קצת יותר איכפתיות ! יש לומר שנוסף לעוגמת נפש והצלקת הגדולה שנשארה לילדה ביד גם האכזבה שיום שלם מהחופשה היא לא יכלה להכנס לבריכה(שזה הדבר הכי חשוב לילד שמגיע לחופשה).אנחנו מבלים מס פעמים בשנה ברשת פתאל וזאת ברור הפעם האחרונה התאכזבנו מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה עם מנהלת קשרי אורחים במלון, טליה גייגו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה