פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון לאונרדו פריויליג' נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14 עד ה 17 ליולי 2016 היינו בנופש בלאונרדו פריויליג' ,היה נחמד אך ביום העזיבה החליטו לעשות לנו ציק אאוט עוד לפני שעזבנו . חלק מהציוד הורדנו מיד בבוקר לרכב וציוד שלא רצינו שיהרס נשאר בחדר בסביבות נשעה 10:30 אנחנו מגיעים לחדר ומוצאים את צוות הביטחון משנה את קוד החדר ובתוכו אין את הציוד שלנו .
הגענו לקבלה ושם חיפשו ומצאו את הציוד במחלקת אבידות וגם שבדקנו אם הציוד כולו נמצא היו חסרים כמה דברים ומהביטחון היו מוציאים לנו את הדברים החסרים בנפרד
לפני העזיבה שלנו מאילת נזכרנו שחסרים לנו השקיות עם הבשמים שקנינו בעלות של מעל 1000 שח חזרנו למלון ואחראית המשמרת הייתה אדישה מאד לקח לנו לחכות לטיפול מעל שעתיים וחצי . ורק אחרי הרמת הקול קצת התחלנו לקבל מענה
אם מלחתחילה לא היו מוצאים את הדברים מהחדר ועושים לנו ציק אאוט בלי ידיעתנו כאילו הרגשה שמסלקים אותנו מהמלון לא היתה נגרמת העוגמת נפש הזו
אבקש לבדוק את העניין ולטפל בו כי אני למלון שמסלק את האורחים שלו לא יחזור ולרשת פתאל בכלל אשקול לסגור נופש בפעם הבאה .
אבקש לחזור אלי לפלאפון עם הסבר מוצדק לכל מה שקרה פה
עילבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה טלפונית עם מנהלת קשרי אורחים במלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה