פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כניסת ילדים לטרקלין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה משפחתית לחודש אוגוסט הקרוב בלאונרדו פלאזה נתניה. מס' הזמנה 980001279. הוצע לי דרך מרכז ההזמנות לשדרג לחדר טרסה שכולל חדר גדול יותר וכניסה לטרקלין לכל המשפחה. כאשר שוחחתי במקרה עם חבר על הנושא הוא סיפר שמנעו מילדיו כניסה לטרקלין. שוחחתי עם מרכז ההזמנות ונציגה בשם "אנואר" טענה שאכן זו מדיניות המלון. מאידך, שילמתי סכום נכבד עבור שדרוג זה לשתי הלילות ובנוסף לכך ביטול של זה יגרום לנו לעגמת נפש רצינית.
מבחינה עובדתית - נציג מרכז ההזמנות ציין שכניסה תתאפשר לכל המשפחה.
מבחינה הגיונית - גם במסעדה יש אלכוהול ועדיין נכנסים ילדים. נושא זה באחריות ההורים כמובן.
אין אפשרות שאנחנו ההורים ניכנס לטרקלין וילדים יישארו בחוץ.
במידה ולא יוסדר עם המלון בשבוע הקרוב אצטרך לפעול לביטול ההזמנה ומציאת חופשה אחרת (כמעט בלתי אפשרי בשל מצב התפוסה באוגוסט) ובמקביל אגיש תביעה בצורה מסודרת.
עגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
נשלח מכתב תשובה במייל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה