פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות ובהזמנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
הזמנו נופש בלאונרדו אשקלון וכיוון שהחלטתי קצת לפנק את המשפחה - הצטרפתי למועדון שמים של פאתל וגם בחרתי חדר אקזקיוטיב ולא חדר רגיל. (הורים + ילדה)
כשקבלנו את החדר ,הסתבר אחרי כמה דקות שהוא בכלל לא ערוך לעוד ילד. התקשרנו לשרות לקוחות ואחרי זמן מה הגיע חדרנית וסדרה את החדר לעוד ילד.
אחרי זמן מה ,נזכרתי שבחדר אמורים היו להיות כל מיני פינוקים כמו חלקוים ,נעלי בית ,כיבוד קל וכו' (גם מהיותו חדר יקר יותר וגם בגלל המועדון)
התקשרתי שוב - וגם הפעם לאחר זמן מה הגיעו חלק מהדברים ולדברי מנהלת האירוח ,החלק החסר (כמו ערכת טיפוח) - בכלל לא קיים.
ולבסוף ,בהצצה לחדרים אחרים - אני בכלל לא בטוח שהחדר אכן היה מהסוג שהזמנתי כיוון שבניגוד לחדרים אחרים - לא היתה בו מרפסת ישיבה ,אלא מן לון נפתח ואף אחד לא היה מוכן להגיד לי חד משמעית שאכן מדובר על החדר שבקשתי.
בקיצור - מאכזב מאוד וגורם לסוג של מרירות ותחושת פרייריות לאורך כל הסופ"ש הארוך . וחבל כי מדובר במלון מאוד נחמד עם מיקום מצוין וצוות בסה"כ נחמד. אבל כל זה לא עוזר כשמתחילים עם ערימת פאשלות כל כך גדולה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה