|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מלון פרי ווילג אילת פשוט עלבון ואכזבה השירות לקוי משיחת הטלפון לשירות לקוחות של המלון שלא נדבר על זה שלא עונים בכלל או שזה לוקח 10 דקות
לקחנו חדרים צמודים בסוף לא קיבלנו העובדי קבלה התנהגו ממש מחפיר שלא נדבר על המנהלת חבל שזה היחס שלכם לאורחים שלכם פתאל מארחים באהבה ממש לא
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת |
שם ותפקיד: |
פנייתך לרשת מלונות פתאל |
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח מהנהלת הרשת |
פתרון: |
|
|
|