|
|
|
|
|
|
קידר אסף |
נושא התלונה: |
קידר אסף |
שם/כינוי: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חוסר הקשבה התעלמות וחוסר שירות שגובל בחוצפה כשמדובר ברשת כזאת גדולה.שלוש משפחות עוברות התעללות נפשית בגלל טעות בהזמנה דרך ספק של הרשת. אין אף אחד שמוכן להקשיב ולעזור. פשוט לא נתפס ולא יאמן.זורקים אותנו מאחד לשני וחזרה לספק ואין איש שנותן שירות מינימלי. עצובבב
|
התעללות נפשית |
סוג הנזק : |
מקבל החלטות שיקשיב ויתן שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך |
תגובה: |
ההזמנות בוצעו דרך בוקינג וכל ההתנהלות מתבצעת דרכם |
פתרון: |
|
|
|