פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים, חוסר כבוד בסיס נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, רק רציתי לשתף אתכם ב"הנאה" שלי במלונות שלכם,שכן בין התאריכים 21-25-8 לקראת התחלת החופשה הזמנתי 3 חדרים במלון רויאל ריזרוט אילת. שובצתי בחדרים ללא מזגן, מקרר לא עובד וחדרים מסריחים, מיוזמתי האישית ביקשתי העברת מלון. תמורת הוספת תשלום והועברתי למלון פרייולג, שסך הכל היה טוב, עד שכנראה לאורחים שלכם אין כבוד, בשעה 2 בלילה קבט המלון מעיר אותי ואת 2 האחים שלי עם משטרה. לוקח תעודות זהות ולבסוף נזכר שהוא התבלבל בחדר. אכן מאוד התאכזבתי משירות שלכם, זה ככל הנראה הפעם האחרונה שאבקר אי פעם ברשת פתאל..
רק רציתי לשתף ולקבל את תגובתכם?
בזבוז ספי סוג הנזק :
אתן לפתאל ולעורך הדין שלי להבין את הדברים בניהם. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה