פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב המלון לחפש את שמה של אחותי ובעלה שהזמינו מקום במלון, ולא יצרו עימנו קשר יומיים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אחותי ובעלה טסו ביום חמישי 1.9.16 בטיסה לאילת, לחופשה במלון יו סוויטס של הרשת.ביום חמישי סמסה אחותטי לבתה שהם עולים על טיסה. בשעה חמש אחר כך הבת ניסתה להתקשר לאחותי ובעלה לא הצליחה ליצור קשר בנייד. ילדייה האחרים ואני אחותה ניסינו להתקשר ולסמס אלייה ואל בעלה וכאמור שום קשר. התקשרנו להנהלת המלון מספר פעמים.. הבת הבנים אני אחותה, בקבלה אמרו שהם לא מופיעים ברשימה , מצטערים מאוד והפנו אותנו למלון אחר. בשבת בבוקר כבר נכנסו לפניקה ושוב התקשרנו למלון לפחות ארבע פעמים והם בשלהם. הזוג לא מופיע. לאחר שהתקשרתי למלון שוב ואיימתי שאם הם לא מחפשים ברשימות אני פונה למשטרה, פתאום הפקידה אינגריד מצאה אותם ברשימה. אמרה שכתבו את שמם לא נכון. לא יכולת את או האחרים לעשות זאת קודם. עברה עלינו שבת נוראה. ילדיה של אחותי ואני כבר חשבנו שהגרוע מכל קרה. למה מקבלים שירות רק כשמאיימים. אם היו מחפשים קודם היתה נחסכת מאיתנו עוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות על עגמת נפש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
בוצעה שיחה טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה