פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאונרדו קלאב אילת - התנהלות חסרת תקדים! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על התנהלות מלון לאונרדו קלאב פתאל – תאריכים 18-22-9/2016
שובר אירוח : 879704
מספר הזמנה באשת טורס : 879704
סוג החדר : חדר סופריור
הרכב : זוג+תינוק . – הכל כלול

השתלשלות אירועים :
1) הגעה למלון 15:20 .. ליאור הפקידה אומרת שאין חדרים פנויים חוץ מחדר אחד ביקשתי מנהל והגיע רוי אמר שזה מה שיש ושבאתי מאוחר! (כשכתוב קבלת חדרים ב 15:00) ואם אני רוצה ללכת למלון אחר אז בברכה . – הרגשתי חסר אונים וקיבלתי את החדר

2) הזמנתי הייתה חדר סופריור הכוללת ספה מתקפלת + לול לתינוק הכוללת כל המצרכים לתינוק - הגעתי לחדר קיבלתי חדר זוועה – חדר של נכים ללא אמבטיה עם מעקי בטיחות הרגשה לא נעימה ,

3) חזרתי לקבלה ביקשתי את רוי המנהל אך נענתי בתשובה שהוא הלך , מעיין שהציגה את עצמה מיחסי ציבור מטעם המלון הבטיחה לי חדר אחר למחרת בשעה 15 , הסברתי לה את המצב שזה לא נעים , והמיטה קטנה וזה לא החדר שהזמנתי . (לא היה לה מה להגיד חוץ מההבטחה לחדר אחר , ואמרה שיש לה 5 חדרים שמתפנים לה מחר)


4) חזרתי לחדר התחלנו להתקלח וכשמתקלחים כל המים יוצאים החוצה התינוק שלי + אישתי בחודש שמיני כמעט החליקו בחדר, כל המים ייצא לחדר . (הכל מתועד כולל צילומים)

5) חזרתי לקבלה הסברתי להם שזה ממש סכנה ואני לא יכול להמשיך ככה ומעיין מיחסי הציבור כבר לא הייתה במקום , פיטר המנהל קיבל אותי – התקשר לחברת הניקיון והגיעה מנקה ושמה כמה סמרטוטים כדי למנוע החלקה , הסברתי לפיטר את המצב והוא הבטיח לי חדר עם נוף לבריכה + צ'ופר לפי דברו! – הסברתי לפיטר שזה לא העניין , העניין הוא שיש כאן סכנה!

6) עברנו את הלילה הזוועתי הזה בחדר , באתי לפיטר יום למחרת בבוקר אמר שאין נוף לבריכה ויש חדר רגיל! אמרתי לו שזה לא! מה שהבטחת! והכי חוצפה שפיטר מפנה לי את הגב ונכנס לחדר שלו והשאיר אותי לבד בקבלה ליד בחור בשם תומר ללא מילים! זה מנהל??! ?! בושה וחרפה! פשוט בושה על מנהל שמפנה לי הלקוח את הגב! והלך לו.!!

7) עברתי לחדר שלי , ביקשתי מההתחלה את הלול וכל מה שקשור לתינוק ושם הייתה לי את הספה שמתקפלת בדיוק כמו שכתוב אצלכם באתר ! מה שזה אומר שרוי המנהל שלכם שיקר לי וצחק עליי בפנים! ומפיטר לא היה מעקב אחריי ולא בדק מה איתי? ואיפה הצ'ופר ?!

8) לסיכום : נישרף לי יום וחצי שלמים באילת בגללכם!
אישתי בהריון והילד כימעט החליקו בחדר הנכים שקיבלתי ממכם!
רוי ופיטר ראויים להחלפה מהמלון הזה דחוף מאד!!
את הצ'ופר שלי לא קיבלתי!
ומבקש פיצוי כספי על עוגמת הנפש שעשיתם לי .
והארוחת הצהריים שהבאתם לי ליום האחרון לא מומש.

אבי - 0542099150

עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
מנהלת קשרי אורחים שוחחה עמך בעקבות פנייתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה