פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חמי טבריה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
קיבלתי הזדמנות להיות אורח ברשת " פטאל " בטבריה במלון "לאונרדו פלזה ". אני יחד עם אשתי היינו שלושה לילות ו ארבעה ימים במלון . קניתי נופש כגימלאי שב"ס בין תאריכים 11.12.2016 עד 14.12.2016 . הגענו למלון קיבלנו חדר טוב , אבל בגלל שקיבלנו מלון בחורף הייתה לנו אפשרות לנוח רק בספא של המלון וחמי טבריה. ספה של מלון יש בריכה סגורה בגלל החורף ,קיימים ג'קוזי וסאונה יבשה ורטובה . התכנית שלנו הייתה לנוח כל הימים בחמי טבריה בשעות הבוקר ויום ובערב לטייל בטבריה.
ואז יצאנו במצב רוח מעולה ברכבי לחמי טבריה פעם ראשונה (ופעם אחרונה). נכנסנו פנימה ושם פגש אותנו שומר בלי בוקר טוב , עצבני , לקח את הכרטיסים הוריד את הביקורת מהם והחזיר לנו אותם.
שאלתי " אדוני איזה כיוון בריכות ומה כולל הכרטיס כניסה" . קיבלתי תשובה בעצבים " גם קבלת כרטיסים חינם , גם אתה רוצה לקבל עוד משהו" . שאלנו למה אתה עצבני וצועק אלנו ? "גם הגעתם לכאן ורוצים הכול חינם".
באותו רגע אני לא הבנתי למה הוא מדבר אתנו ככה בגלל שאנחנו הגענו מברית המועצות ומקבלים הכול חינם או בגלל שהמלון נתן לנו כרטיסים חינם ?
ביקשנו שיקרא למנהל והוא אמר " לא ,אני המנהל כאן " הוא חטף את הכרטיסים מהיד שלי בכוח עם עצבים , " לא רוצה לראות אתכם כאן ".
קשה לי לספר מה הרגשנו באותו זמן , ביקשתי מהבחורה שמחלקת מגבות לקרוא למנהל המקום.
כשבקשתי מהגברת לקרוא למנהל אז למאבטח נלוו עוד שני גברים – אחד המוכר בקפטריה, והשני הגיע מהלובי. שלושתם עמדו מולי עם חיוך ושאל אותי השומר "יש לך את הרצון לפתוח את הפה שלך עכשיו ! " , הרגשתי מושפל ובסכנה . לא עניתי , חיכיתי למנהל .
הגיע בחור בשם עופר (אולי לא נכון את שמו, נאמר לנו) . התחיל לדבר איתנו בכניסה לחמי טבריה . ביקשתי שילווה אותנו למשרדו. סיפרנו למנהל מה קורה והוא אמר לנו שהוא מבקש סליחה בשמו של השומר.
לא הסכמתי ודרשתי שהבחור יבקש סליחה לבד. המנהל אמר שהוא יטפל בבעיה ואנחנו נוכל לראות בקרוב מאוד איך הוא פותר את הבעיה . נכנסנו לבריכות בְּמַצָב רוּחַ רַע , ללא חשק להיות במקום הזה, לאחר מה שקרה. היינו שעה במקום הזה ואז חזרנו למלון. הגענו לקבלה וסיפרנו למנהל הקבלה על מה שקרה, הוא הבטיח לטפל בבעיה וביקש ממני לכתוב מכתב קצר .
לאחר תלונתי דיברה איתי עוזרת מנכ"ל אזורי וגם הבטיחה לטפל בבעיה . כולם היו מה זה "רציניים" והיה להם מלא חשק "לעזור לי " וסוף סוף קיבלנו תשובה אלא מה שברור לכם שאני לא אגיע מערד לטבריה בשביל להיכנס למעיינות ולקבל חלוק ומגבת זה נשמע לי מעט הזוי. לתומי חשבתי שאתם תפצו אותי כספית בעבור עוגמת הנפש ובעיקר בשל כך ששילמתי הרבה כסף ולא קיבלתי תמורה הולמת.
ועכשיו קצת אלי – גמלאי שב"ס ,יצאתי לפרישה מוקדמת, ארבע עשרה שנה במערכת , שבע עשרה שנים במילואים, עברתי שתי מלחמות בתור חייל מילואים ,עובד קב"ט בעיריית ערד ,עשיתי למדינה שלנו לא פחות מאנשים שנולדו בארץ.
"חמי טבריה " - קלקלו לנו חופשה בתשלום ואני לא מוכן לוותר על זה בקלות , "המכתב " שקיבלתי לאחר התלונה ,זה לא רק פגע בי ,זו פגיעה קשה ברשת פתאל , באורחים של המלון ובביזנס של הרשת.
אני אמתין שלושים יום משליחת מכתבי אליכם . ובמידה ולא אקבל פיצוי הולם אני אפרסם את מכתבי זה בתקשורת , אינטרנט ועוד......, אפנה לבית המשפט דרך עו"ד ואדרוש פיצוי כספי . ברגע שלא הצלחתי ליהנות מחופשתי בגלל חמי טבריה במשך כל החופשה ששילמתי המון כסף (הגעתי ברכבי הפרטי מערד, שילמתי חניה במלון ועוד.....) ומה שקיבלתי היה רק חדר במלון ומעבר לטיול בטיילת לא היה לנו מה לעשות, בנוסף הבריכה של המלון הייתה סגורה ומזג האוויר היה על הפנים אז נותרה לנו האפשרות של בילוי בחמי טבריה וגם זה לא קיבלנו בשל כל הסיטואציה שפירטתי מעלה.
בסיום המכתב , אני דורש מכם פיצוי כספי או פיצוי הולם ברשת פתאל באזור הדרום .

בברכה,
אורח של מלון לאונרדו פלזה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים, רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
מודים לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מנהל קשרי אורחים במלון לאונרדו פלאזה טבריה ישמח להמשיך ולעמוד לשירותך בהמשך לשיחתכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה