|
|
|
|
|
|
שירות גרוע נעילת ילד אוטיסט בחדר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 יוני 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני אם חד הורית לילד אוטיסט בן 7סגרתי דיל לאילת כולל טיסות מה27.06 ועד 01.07 ביום הטיסה הבן שלי השתולל וסרב לעלות לטיסה.
פניתי למרכז ההזמנות על מנת לבטל את הדיל ונאמר לי שאני משלמת את כל הדיל מתוך הסכם מול המלון סגרנו שאגיע ב 28.06 בתחבורה ציבורית ואשלם במלון רק 3000 שח כי הפסדתי טיסות ויום אחד.מנהל הקבלה קיבל אותי ובשעה 16:00 הודיע לי שאני צריכה לשלם תוספת ואני סרבתי. מכאן עברתי מסכת התעללות שכללה נעילת הדלת וסרוב לפתוח אותה בידיעה שבחדר נמצא לבד עם אחיו בן ה12 ילד אוטיסט שמסכן את עצמו.אורחים במלון הציעו לשבור את הדלת והזמינו משטרה. כלמשטרה לקח זמן להגיע המאבטח פתח לנו והודיע שהוא מכן לפגוע בפרנסה שלו אבל לא בילד. בנוסף סבלנו שם משלשולים והקאות ואפילו נקיון בחדר לא קיבלתי. שילמתי ממיטב כספי ולא רק שלא נהנתי אלא סבלתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל |
תגובה: |
התקיימה שיחה טלפונית |
פתרון: |
|
|
|