פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר, אי מתן הטבות WELCOME BABY נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אוסישקין 1 נתניה כתובת:
מלון לאונרדו פלאזה נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף ולהתריע על חוויה לא נעימה כלל אשר חוויתי במהלך חופשתי השנתית עם משפחתי במלון לאונרדו פלאזה בנתניה.
אנו משפחה עם 3 ילדים קטנים אשר מקפידים לבלות במלונות הרשת ברחבי הארץ (אילת אשדוד ונתניה) עד היום נהנינו מאד וזו גם הסיבה שאנו ממשיכים לפקוד את מלונות הרשת, החוויות היו מצויינות, רמת החדרים, האוכל והשירות היו מעולים ובנוסף שירות "וולקאם בייבי" המצויין תמיד דירבן אותנו לבחור במלונות הרשת אך לדאבוני במהלך חופשתנו האחרונה בתאריכים 25-28.6 במלון לאונרדו נתניה חשנו פגועים מרומים ומנוצלים ואני אתאר את השתלשלות האירועים:
• כשבוע לפני החופשה התקשרתי למלון לוודא שההזמנה קיימת ושבקשתי לדלת מקשרת (כמו שאני מבקש בכל בית מלון מכיוון שילדי קטנים) נקלטה, עודכנתי שכן והובהר לי שאאלץ לשלם 50 ש"ח לכל תקופת שהותי עבור שירות זה, אמרתי שזו הפעם הראשונה שאני נאלץ לשלם עבור דלת מקשרת במלונות הרשת ותשובתם היתה שזו העלות!!!
• כשהגענו למלון ביקשו לחייב אותי ב 200 ש"ח עבור דלת מקשרת כששאלתי מדוע לא 50 ש"ח כמו שנאמר לי בשיחת הטלפון נאמר לי שאין להם מושג מי אמר לי והעלות היא 50 ש"ח ליום, לאחר דין ודברים "הסכימו לחייב" אותי ב 150 ש"ח בלבד (אמרתי להם ששילמתי עבור 3 לילות ולא 4 לילות).
• WELCOME BABY כמיטב המסורת במלונות הרשת אנו תמיד מקבלים ערכה ובמלון הרשת בנתניה לא קיבלנו כלום אך קיבלנו הפתעה לא נעימה בדמות חיוב על סך 135 ש"ח עבור לול לתינוקת בחדר ההורים (כמובן שהתינוקת כלולה בהזמנה – הזמנה לזוג + 2 ילדים + תינוקת), פקיד הקבלה הקפיד לחזור על המנטרה שהזמנתי לא כוללת תינוקת ולכן אני מחוייב בחיובים הזויים כאלו (בתי אכלה איתנו בחדר האוכל האם עליי לשלם שוב על כך???), כמובן שהזמנתי מצורפת ובה תיאור מפורט של ההזמנה וגילאי הילדים.
• בנוסף לכל חיובי הסרק שתיארתי כל ההתנהלות היתה אל מול פקיד קבלה אחד ספציפי אשר מדבר בשפה לא מכבדת בזלזול ובהתנשאות בניגוד גמור לכל שאר עובדי המלון אשר היו אדיבים ומנומסים (שמו קיים אצלי למקרה שתרצו).

לסיכום, כולי תקווה שבירור ייעשה מול המלון והכספים שנגבו ממני שלא כדין יוחזרו, צר לי שלא ידעתי מה מתוכנן לי או אז הזמנתי היתה מבוטלת לאלתר מכיוון שהמהות של חופשה משפחתית אשר מותגה בעמל רב ע"י הרשת יורדת לטימיון עבורי
כספי ועלבון סוג הנזק :
חופשה חוזרת למשפחתי ללא עוגמת נפש וללא חיובי שווא פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת מגוריך ב- 277 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה