פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאים בלתי מתקבלים על הדעת לנכים ,(+ליקויי ניקיון), במלון גולדן טוליפ פריווילג' אילת נושא התלונה:
זינגר ליאת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני אילת כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שניים מילדיי ואני ביקרנו באחד המלונות השייכים לרשת פתאל, גולדן טוליפ פריווילג' אילת, בין התאריכים ה 22-25 במרץ, (שלושה לילות).

ברצוני להביא לידיעתכם שהשהות במלון לא הייתה נעימה בלשון המעטה ולעיתים אף בילתי ניסבלת. הסיבות לאי הנעימות היו רבות ומגוונות ואני אפרט (דברי מגובים בתצלומי סטילס ואף ווידאו של החדר וכניסת המלון).

1. התנאים שמספק מלונכם לנכים ירודים.

א. הגישה היחידה לנכים לכניסת המלון היא דרך החניה. מאחר ובחזית המלון ישנן שתי מדרגות גבוהות, נכים המתניידים באמצעות כיסא גלגלים ממונע, כדוגמאת בני, אינם יכולים להיכנס למלון כשאר האנשים ועליהם להיכנס דרך החניה המובילה לכניסה הראשית. עובדה זו סירבלה אותנו, (כאילו שחייו של נכה ובני משפחתו לא קשים ומסורבלים דיים), ובכל פעם שרצינו לצאת מהמלון או להיכנס אליו היה עלינו לעשות עיקוף דרך החניה.ביומי האחרון במלון הבחנתי שסבלים שהעבירו ציוד למלון השתמשו ברמפת עץ כדיי להתגבר על מיכשול זה, חבל שהרמפה הזו מעולם לא הוצעה לנו.
ב. בהזמנתי, שהתבצעה כשבוע לפני מועד הגעתנו למלון, ביקשתי חדר נכה לשלושה אנשים. כשהגענו למלון חשכו עייננו כשראינו כיצד הנהלת המלון רואה לנכון שיאה לסדר חדר לנכה: שלוש מיטות היחיד היו צמודות אחת לשניה בדרך שלמעט המיטה הראשונה, לא ניתן היה לגשת לאף אחד מצידיי המיטות, המיטה האחרונה הייתה צמודה לדלת המירפסת בצורה שהגישה למירפסת נחסמה כליל, והזכות להשתמש במירפסת נישללה מאיתנו. החדר היה צפוף ובני לא יכל היה להתנייד בו עם כיסא הגלגלים.
ג. המיקלחת לא מותאמת לנכים. במיקלחת אין מעקה באיזור הדוש כך שנכה לא יכל להתרומם בעזרתו ולהתקלח בצורה ניאותה. דבר זה הינו טריוואלי בחדר מלון המתיימר להיות מיועד לנכים! עובדה זו אילצה אותי לקלח את בני בן ה 25 דבר שגרם עוגמת נפש לכולנו.
ד. נכה לא יכול לגשת לארון הבגדים ועל כן גם לא יכול לגשת לכספת בחדר בשל קירבת הארון לשולחן המחובר לקיר ולא ניתן להזזה, דבר שמנע את עצמאותו של בני.

2. נקיון החדרים בגדר ביזיון.

החדרים במיקרה הטוב נוקו ברשלנות ובמיקרה הגרוע לא נוקו כלל. השטיח בחדר לא נשאב והיה מלוכלך, באחד הימים ביתי דיממה מהאף על המצעים, למרות שכיתמי הדם היו בולטים, (הדבר מתועד בוידאו), המצעים הוצעו מחדש אך לא הוחלפו!, איזור המיקלחת לא נוקה ופתח הניקוז נותר מלוכלך לאורך שלושת הימים ששהינו במלון. באחד הימים החדר לא נוקה עד השעה 16:00, נותרנו ללא נייר טואלט וללא מגבות נקיות ורק לאחר שביקשתי פעמיים שיגיעו לנקות, החדר נוקה, ביום השני גילינו תיקן מת מתחת לכיור המיקלחת, התיקן נותר שם גם לאחר שהחדר "נוקה" דבר המעיד על רשלנות החדרנים . בשיחה עם אורחים אחרים גם הם התלוננו על נקיונם הירוד של החדרים ועל כך שבאחד הימים החדרים לא נוקו כלל.

3. אחת המיטות הייתה שבורה והיוותה מיפגע בטיחותי חמור.

המיטה הקרובה לשירותים והיחידה שהייתה נגישה לנכה, ולכן שימשה את בני, הייתה שבורה ונוטה על צידה. לצערי, לא הבחנו בכך ובני שבשעת לילה מאוחרת התיישב עליה כימעט ונפל ממנה, דבר זה הותיר אותנו המומים, איך האדם שהציע את המיטה לא שם לב לכך? ואולי ,כמו שמעידה כל ההתנהלות של המלון, אולי פשוט לא היה אכפת לו...



כפי שניתן להתרשם ממכתבי, מיצבור הבעיות שעלו במהלך חופשתנו, (היו עוד מפגעים, אך בחרתי להתרכז בעיקר...), הפכו את הנופש לחוויה מתישה ולא נעימה, המלון מתנהל בסטנדרטים שניראים תמוהים ביותר למלון שמתיימר להיות חמישה כוכבים, (כך אתם מוגדרים באינטרנט). זה היה ללא ספק המלון הגרוע ביותר ששהיתי בו בארץ.
ברצוני להוסיף שהפיתרונות שנתן צוות המלון לכל הבעיות שהעלתי במיכתב זה היו בילתי מתקבלים על הדעת, כגון מעבר לחדר עם אמבטיה (שבו בני כלל לא יכול להתרחץ) ולא חשתי אמפטיה מהאחראית על שירות הלקוחות במלון איתה שוחחתי על העניין. אני מציעה בדק בית מהיר ויסודי
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחדרים לנכים יותאמו לנכים משותקי רגליים. לאחר סידור יאה של החדרים אשמח לחזור ולממש את חופשתי ללא תשלום. (שלושה לילות ל 3 אנשים באמצע שבוע) פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת. צר היה לי לקרוא כי מצאתם טעם לפגם בשהותכם במלון גולדן טוליפ פריוילג' ועל אי הנוחות אשר נגרמה לכם במהלך שהותכם בו.

חדרי הנכים במלון גולדן טוליפ פריוילג' מותאמים לזוג מבוגרים בלבד. הזמנתכם הראשונית למלון, באמצעות סוכן ביום 15 במרץ 2009, התייחסה כנדרש, לשני מבוגרים בלבד. לצערנו, רק ביום הגעתכם למלון, ב -22 במרץ 2009, התקבל עדכון מהסוכן ובו דיווח על שלושה מבוגרים.

מיד עם קבלת העדכון על הרכב האורחים הצפוי ומתוך הבנת המשמעות, ניסה צוות המלון לאתר חדר נכים חלופי פנוי באחד ממלונות הרשת באילת. משלא נמצא כזה, השתדל הצוות להתאים החדר לאירוח ולהנעמת שהייתכם במלון, בנסיבות קשות אלו.

המתואר בפנייתך אודות רמת הניקיון בחדרכם אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגים במלונותינו ואני מצרה על כך. הערה הועברה לתשומת לב מנהל המשק במלון.

הערותייך לגבי המיטה נבדקו ע"י צוות האחזקה במלון עוד בעת שהותכם בו, ונמצא כי המיטה לא הייתה שבורה אלא, המזרון לא הונח כנדרש על בסיס המיטה. בעקבות פנייתך, התבקש צוות האחזקה לערוך בדיקה נוספת למניעת הישנות מקרים דומים.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך על כל הערותיה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

גב' זינגר, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ,מתוך רצון לתת את מיטב השירות ובהתחשב בצרכים המיוחדים, נשמח להעניק לך 25% הנחה וטיפול VIP בשהותכם הבאה באחד ממלונות רשת פתאל (למעט קלאב מד קורל ביץ'). (מכתב בהתאם, נשלח לגב' דינה זינגר)


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה