פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מרשת פתאל נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים החלטנו לצאת כל המשפחה לחופשה באילת ובחרנו בחברת פתאל בהמלצת חברה ובהסתמך על ניסיונה האישי. בחרנו לבצע הזמנה במלון מגיק סנרייז כי היה לנו מאוד חשוב שבנינו - אז בן שנתיים יהנה גם כן מהשהות ושמענו כי המלון עמוס בפעילויות לילדים.
בדרכינו לאילת - כחצי שעה לפני הגעה למקום, יצרה איתנו קשר והודיעה כי קיימת בעיה עם ההזמנה שלנו במלון וכי שמחה להציע לנו מלון שווה ערך לזה שהזמנו.
בשמחה, לאחר ששכנעה אותנו כי מדובר במלון יוקרתי וכי הכל בו כלול ויש בו פעילויות לילדים, עברנו למלון קורל ביץ . שאלתי שוב ושוב את הנציגה בשיחת הטלפון ווידאתי מולה כי קיימות פעילויות לילדים במקום. על אף שבפועל בין כה וכה לא נותרה לנו אפשרות אחרת אלא לקבל את ההצעה.
המלון היה מרשים וחדר האוכל היה עמוס כל טוב, אך אנחנו יצאנו מאוכזבים מאוד. אשתי היתה בשלבי הריון מתקדמים וחיפשה הזדמנות טובה לנוח - בפועל מצאנו את עצמינו מנסים להעסיק כל היום את הילד שכן להפתעתינו \על אף שבמקום קיימת בריכת קטנים - משעה 10 והלאה היא נסגרת לטובת פעילות ה"מיני קלאב" שהוא מועדון הילדים בתשלום עבור אורחי המלון.
כמו כן קיים במלון מועדון עם בריכת כדורים וכו' לילדים אך לא ניתן להשתמש בשרותיו ללא תשלום - רק ילדי המיני קלאב הורשו להיכנס אליו.כך שבפועל לא היתה פעילות לילדים קטנים במלון והמקום מתאים יותר לתיירים שמוכנים להוציא כסף רב על כל פעילות.
כשהגענו למלון כמובן (בשל ההתרעה הקצאה) דבר לא היה מוכן עבורנו - והמתנו זמן רב עד שארגנו לנו מיטת תינוק לילד ומצאו את המצעים המתאימים למיטה.
לאחר החופשה בשל האכזבה כי הוצאנו את מיטב כספינו על חופשה שלא תכננו שתצא כך, פנינו לנציגת פתאל והבענו אכזבה.
הנציגה לא התרגשה מהתחושה שלנו וחזרה והדגישה כי מדובר במלון טוב.
מלון טוב אינו נמדד רק על סמך כמות הכוכבים שלו אלא על סמך התאמתו ללקוח. התחושה שלנו היא שבזבזנו את כספינו על חופשה שכבר היינו בוחרים לוותר עליה ולהוציא את הכסף בהזדמנות אחרת ובמקום אחר. חבל.

עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות נאותה מהחברה ולקיחת אחריות. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא אירוח במלון קלאב מד קורל ביץ' בספטמבר 2006.

לצערנו, הזמן הרב שחלף ממועד האירוח, למעלה משנתיים וחצי, לא מאפשר לנו לבדוק הערותייך ולהתייחס אליהן עניינית.

על פי הנהלים המחייבים במקרים של העברה בין מלונות, ההעברה תהיה למלון הזהה ברמתו או ברמה גבוהה יותר מהמלון ממנו הועברת. הצטערתי לקרוא כי העברתכם, בהתאם לנהלים, ממלון מג'יק סאנרייז קלאב למלון קלאב מד קורל ביץ', לא ענתה על דרישותיכם וציפיותיכם.

מועדוני קלאב מד בארץ ובעולם פועלים לפי קונספט עולמי משותף, שהוא בעל גוון בינלאומי ובכל מועדוני קלאב מד הדגש הוא על הפעילויות הרבות והמיוחדות המוצעות לאורחינו, לרבות לילדים.
כאמור , קשה לי להתייחס למצב אותו תיארת במכתבך, אך מהיכרותי את המלון אני בטוחה כי היו שמחים לטפל בהערותייך בזמן אמת ולהנעים שהייתכם.

תגובה:
סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה", צר לי אם בחופשתך זו לא הצלחנו להעניק לך תחושה זו. כולי תקווה כי תינתן לנו ההזדמנות לארח אותך בעתיד לחוויית אירוח מושלמת, כמיטב המסורת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה