פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב .

שמי יעל , בתאריך 16-18 באפריל, אני ובן זוגי, התארחנו במלונך מלון "מרידיאן ים המלח".
ברצוני להתלונן על היחס המשפיל והמכפיש שחווינו מצוות המלון.
בחרנו להתארח במלון "מרידיאן" מאחר ואנחנו לקוחות מרוצים שמתארחים לעיתים קרובות במלונות הרשת. החוויה הלא נעימה מביקורינו האחרון החלה מרגע כניסתנו לחדר מס 1027, הממוקם בקומה העשירית של המלון.
ברגע כניסתנו לחדר (שעה 18:15), הבחנו שהמיטה הזוגית הפכה לשתי מיטות ילדים מחוברות. מיהרנו להתקשר לקבלה, ולדווח על כך, שהחדר, הוא לא כראות עינינו. מאחר, שהזמנו חדר מבוגרים ולא ביקשו מיטות מופרדות. פקידת הקבלה מסרה לנו בטלפון כי היא מבררת את הנושא ושלא נפרוק ציוד, לדבריה היא תתקשר אלינו לחדר בעוד כרבע שעה לכל המאוחר.

רבע השעה הפכה לחצי שעה ומאחר שלא קיבלנו תשובה טלפונית החלטנו לרדת לקבלה ולברר את הנושא.
בקבלה קיבלנו תשובה, שמאחר ועשינו צ'ק אין מאוחר, והמלון בתפוסה מלאה, זה המצב ועלינו להתמודד עם זה.
פקיד הקבלה נופף בידו ואמר תעלו לחדר, בדקות הקרובות יגיע אליכם איש תחזוקה ויסדר לכם את המיטה ככה
שלא תשימו לב להפרדה. פגועים מיחס ומתשובת הפקיד עלינו לחדרינו להמתין לאיש התחזוקה.

הדקות עברו והשעה כבר היתה 19:45 בערב, ולא הגיע שום איש תחזוקה, התקשרנו שוב.
הפעם תשובת פקידת הקבלה בחורה בשם דבורה, היתה אל תפרקו את הציוד אני דואגת לכם לחדר אחר. המתנו והמתנו ושוב שום תשובה לא הגיע, התקשרנו שוב וביקשנו את דבורה, פקידת הקבלה, אך היא לא הסכימה לדבר איתנו והעבירה אותנו לבחור אחר. בשלב זה ביקשתי לדבר עם המנהל מאחר שאינני מוכנה ליפול בין הכיסאות.
שום איש תחזוקה לא הגיע ולא קיבלתי תשובה לגבי החלפת החדר, החפצים שלנו עדיין היו ארוזים, היינו עייפים ותשושים מהנסיעה ומהטרטורים שחווינו לאחר הצ'ק אין.

לאחר 15 דקות קיבלנו שיחה ממנהל בשם ישראל. ישראל עלה לחדרנו לאחר 10 דקות שיחה, ולטענתו אמר שאם היינו רוצים חדר עם מיטה זוגית עלינו להודיעה על כך מראש, כמו כן הוא אמר שאין בכל המלון שום חדר נוסף שאליו נוכל להיכנס, אין מזרונים נוספים ואפילו אם מזרון נקרע המתארח נשאר עם אותו מזרון קרוע.

בשעה 20:30 פרקנו סוף סוף את ציודנו וניסינו ליהנות מהחופשה.
אינני חושבת שתשובות אלה מקבלות את הדעת .
האם במלון המחשיב עצמו מלון חמישה כוכבים אין מזרון ספיר?
אם עלי לבקש מראש מיטה זוגית סטנדרטית, מדוע באתר האינטרנט, אין את האפשרות לבחור בין מיטה זוגית סטנדרטית למיטות ילד מחוברות?
האם עלי לקבל תשובה של זה המצב אין מה לעשות?
האם באמת מגיע לי התחושה שלא מעוניינים לתת לי שרות?
האם אלו פני החברה שאתה מבקש שנציגייך יתנו למתארחים?
אני בטוחה ששנינו חושבים באופן זהה.
אני ובן זוגי קיבלנו את רוע הגזרה וישנו במיטת ילדים מחוברת. מה גם שיצאנו מהחופשה מאוכזבים, נעלבים ופגועים מאוד משירות המלון, מהיחס, ומהתחושה שנתנו לנו.
בטוח שבפעם הבאה אנחנו לא נתארח במלון זה, ואפילו נשקול פעמיים אם להתארח במלון אחר מרשת מלונות "פתאל".


הפיתרון שהציעו לי ולבן זוגי מגוחך הציעו 20% הנחה בפעם הבאה שנתארח באותו המלון, אינינו מתכוונים להגיע למלון זה יותר.

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
נא קבלי בשנית התנצלותנו על אי הנעימות שנגרמה לך ולבן זוגך במהלך שהותכם במלון מרידיאן ים המלח.

מתוך רצון אמיתי להמשיך לארח אותך במלונותינו ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, פנייתך וערעורך על טיב ההטבה שהוענקה לך, נבחנו בשנית בהנהלת הרשת.

תגובה:
לאחר בדיקה זו, נשמח להרחיב ההטבה ולהעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל קשרי אורחים, בשהותך הבאה במלון מרידיאן ים המלח או לחילופין, יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).
גב' לב ארי, נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה