פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת חשמל + נושא התלונה:
נתן מתי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מלון מרידיאן ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד יום חמישי 25 ביוני 2009



לכבוד הנהלת רשת מלונות פאטל.

הנדון: בילוי במלון מרידיאן ים המלח

שמי מתי נתן, נכה עם כסא גלגלים – נשוי ואב לילד בן שנתיים, אני מייצג בפנייתי זו עוד 25 משפחות (מהם 5 נכי צה"ל) שהדברים האמורים להלן מדברים גם בם.

ברצוני להציג את השתלשלות האירועים בעת שהותנו במלון "מרידיאן ים המלח".

11/6/2009 יום חמישי אני ומשפחתי הגענו לבלות את סוף השבוע במלון, בשעה 20:45 כשהיינו בחדר האוכל באמצע הארוחה הפסקת חשמל למשך 10 דק' במהלכם היו גם אנשים במעליות.
הייתה חשכה מוחלטת ללא כל תאורת חירום או גנרטורים. אנשים כולל אנשי ביטחון של המלון התחילו להאיר אם הפלפונים שלהם.

12/6/2009 יום שישי שעה 20:45 בערך , אנחנו יחד עם אנשים רבים נוספים, יצאנו מבית הכנסת לכיוון המעליות ביננו נמנו גם 5 נכים בכיסאות גלגלים (יש לציין המלון בנוי 17 קומות קומה שלישית היא קומת הכניסה, בית כנסת ואולמות אחרים. קומה 1 היא קומה של הבריכות, ספא, וחדרי אוכל ומקומה 3 ולמעלה אלו קומות מגורים).
חלקנו חיכו למעלית שבת וחלק למעליות רגילות, פתאום שוב הפסקת חשמל הפעם למשך 55 דק' !!! כמובן גם פה נתקעו חברה במעליות. ושוב- עלטה מוחלטת ללא כל תאורת חירום או גנרטורים.
חלק מהאנשים ירדו ועלו ברגל מס' רב של קומות, מטפל של אחד הנכים הוריד 4 נכים עם כסא גלגלים לחדר האוכל דרך המדרגות, ללא כל עזרה או נכונות מצידי אחד מאנשי המלון.
השעה 21:40 - המעליות הסתדרו בגמגומים. חדר האוכל היה מואר חלקית, לטענת עובדי המלון, בכדי שלא יהיה עומס על החשמל.
אנו מבחינתנו כבר חששנו לעלות לחדרים לאחר החוויה של מס' אנשים שנתקעו במעליות.

יש לציין שכולנו בערך 20 נפש, היינו אמורים לשבת ביחד לשולחן שבת ולעשות שבת כהילכתה עונג שבת , ולבסוף חלק ישבו ביחד, חלק לא, המלצרים רוצים ללכת, אנחנו מצידנו מיהרנו בכל זאת מאוחר, בקיצור ערב שבת שאף אחד לא היה רוצה אותה ככה.

13/6 יום שבת בשעה 17:00 בערך החלטנו לרדת ללובי . רק שתי מעליות עבדו (אחת מהן מעלית שבת), החום (המזגנים בהם לא פעלו כנדרש) והדחס נתנו אותותיהם.. (האורחים הצטופפו בלחץ במעליות וכבר החלו לדחוף כל אחד רוצה להיכנס-ואין!!)
חיכינו 25 דק' עד שהמעלית באה (מעלית שבת) , אין סימן אם המעלית יורדת או עולה (לפחות זה ככה במעלית שבת) נכנסנו למעלית בשביל לרדת למטה, והנה המעלית עולה- קומה 15 המעלית נפתחה 30 ס"מ מתחת לסף והשמיעה קולות שהיא זוחלת .
אשתי ברחה עם הילד מיד החוצה ונכנסה שוב למעלית, בשביל להוציא אותי החוצה ולא היה קל לעשות זאת. אני לא רוצה לדמיין אם הייתי לבד או אחד הנכים היינו לבד במעלית מה היה קורה. כמובן ירדנו במעלית אחרת ושוב חיללנו שבת, מאותו זמן ואילך אני לא עליתי לחדר שוב, חיכיתי למוצ"ש, בתחושה שקצה נפשי מהחופשהבמקום הזה .

נוכח כל האמור לעיל, מיותר לציין ש"החופשה" לה ציפנו, נסתיימה בעוגמת נפש עצומה. אף אחד לא טרח להתנצל, ולא היה שום סימן של התחשבות או רצון לרצות את האורחים המאוכזבים...
החופשה שולמה במלואה, כל אחד ממקורותיו, ובכל זאת המלון המשיך בשלו כאילו דבר לא קרה. יש לציין, מכתב זה מתייחס ספציפית לעינייני, כל אחד וסיפורו בנושא זה

הדבר גובל בתחושת השפלה וביזיון..
מעבר לכך, חוסר ההערכות שלכם למצבי חירום מדאיגה ומבהילה ביותר.
זהו מלון 5 כוכבים עם כ600 חדרים וללא כל הערכות מינימלית בשעת מצוקה...

נקווה כי להנהלת המלון תהיה הדרך לתת לנו מענה למצוקות כפי שהוצגו לעיל ונזכה בפיצוי הולם ללא צורך בתביעה יצוגית כלשהי.


בברכה, מתי נתן, בשם נופשי המלון שחתימותיהם מצורפים בזאת.


1
להלן שמות שלתמו אצלנו:
1. מחלב אביבית 0546717011
2.אשכנזי שלומי 0578193634
3. כהן אסתר 0506216753
4. דוד אבנר 0523645839
5 אורה 0547220447
5. הלנה 0546544822
6. צדיק יעקב 0528998980
7. אנג'ל עופר 0509496632 (מטפל של נכה)
8. אוליבר רחמים (נכה)
9. מתי נתן 0506979423
10. גיספאן אילן 0504772000 (נכה)
11. סרנגה אלי 0525533955 (נכה)
12. סבן משה 0528757833 (נכה)
13 . דהרי אהרון 0526562535 (נכה)
14אבזרדל שחר 0507631680
15. יונה אלון 0506284724
16. אלהרר אוהד 0504006656
17. חלפון עדי 0508667458
18. חלפון שמואל 0578158849
19. לוגאסי אבי 0504554003 0523788660
20. חלפון בת אל 0506924093
21. פרי זאט 0577390691 0577314310
22. חג'ג' ליאת 0522555071
23. נאוה שמחה 0547838610
24. לוי פנחס ופנינה 0505480333

בברכה
מתי נתן
רינה ניקובה 4/12
ירושלים
0506979423

העתקים: פניות הציבור
משרד התיירות

עוגמת נפש סוג הנזק :
סכום העיסקה + נסיעות + פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

לצערנו, בשל קריסת תשתית חב' החשמל באזור ים המלח, נפגעה מערכת החשמל במלון. המלון עשה כל שביכולתו על מנת להחזיר את המצב לקדמותו במהרה ואנו מצרים על אי הנוחות אשר נגרמה לך ולאורחים נוספים.

תגובה:
אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברה פנייתך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

מר נתן, אני מתנצלת ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה