פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירןח לקוי עם הרבה תלונות במג'יק פאלאס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ע,עבדת 2 על 6 מצפה רמון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/6 הגענו למלון מג'יק פאלאס מלון 5 כוכבים אך לצערי התאכזבנו מאוד , אוכל לא ברמה , צלחות מלוכלכות, מזגן לא עובד בלובי וגם במעברים בין החדרים,מעליות לא תקינות כאשר אחת התקלקלה מיום חמישי יום הגעתנו ולא תוקנה רק עד שהמעלית השניה גם התקלקלה. בעלי לקה בפריחה בכל הגוף ישנה אסמכתא מרופא,מזרן בחדר שינה לא נקי...בכל מקרה הגשתי את מכתב התלונה למנהל הקבלה בשם אלי במשך יותר מ חודש אני מתקשרת לשם כמעט כל יום כדי לדעת מה קורה עם המכתב תשובה שנאמר לי שהוא בדרך אך מה לא הגיע... ראוי לציין שבעלי הוא איש קבע ונסענו לנופש יחד עם זוג חברים שגם הם הצטערו נורא , אנחנו לא מסוג האנשים שמתלוננים אך נופשנו זה השנה שאנו חוגגים את יום נישואינו ה-15 נחל מפלה...נורא עצוב לי שלא מתייחסים לתלונה והמכתב שכבר אני שומעת שאמור להגיע כבר למעלה משבועיים עדיין לא הגיע
כמו כן ידענו וחווינו הרבה נופשים ב15 שנות הנישואים והקבע אבל ליחס כזה עדיין לא ציפיתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ליעל את המערכת לטובתם אחרי הכל טובת הלקוח בראש ובראשונה ואני מקווה שלא מתייחסים אלינו כך בגלל שאנחנו משלמים יחסית סכוןם נמוך בגלל הצבא פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
פניית משפחת מזוז טופלה ע"י הנהלת המלון בסמוך למועד שהייתם. מכתב תשובה נשלחה אליהם ע"י מנכ"ל מלון מג'יק פאלאס כבר ב 15 ביולי 2009.

אנו מודים לך על כי הקדשת מזמנך להפנות רשמייך על המלון והפנית את שימת ליבנו לנושאים שלא השביעו את רצונך, בשהייתך עמנו.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם, ולענות על ציפיותיהם.

צר היה לי לשמוע על הקורות אותך ואת בני משפחתך בימים בהם שהייתם במלוננו. מדובר בשרשרת של אי הבנות ותקלות מצערות, וניתן בהחלט להבין כי השתלשלות האירועים הותירה אתכם בתחושה לא נעימה.



תגובה:
אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלוננו, וכאות לרצוננו הטוב נשמח להציע לך, שדרוג החדר מסוג סוויטה עם ג'קוזי ושידרוג בסיס הארוחות לפנסיון מלא בשהייתך הבאה במלוננו,על בסיס מקום פנוי ולפי נהלי הרשת.

אקווה כי תמצא כי עשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח מלון.

אני מתנצל בשנית על אי הנעימות שנגרמה לך בשהייתך עמנו ומקווה כי רשמייך בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה