פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בבית מלון אילת גולדין טוליפ קלאב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
צבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשינו מאמצים כמו של שנה לנסוע לאית לבית מלון כול שנה אנו משתמשים בחברת פתאל לחופשתנו בקיץ השנה בילנו במלון שנקרא גולדין טוליפ קלאב והיה פשוט מזעזע אפילו ילדי הצעירים היו בשוק חדרים מלכולכים סדינים קרועים ומלכולכים שדרשנו שיחליפו לנו אמבטיה מזעזעת וילון קרוע עד למצב שהגענו לשירותים והמים לא ירדו אין מגבות פנים מגבות רחצה אחרי עשרות בקשה התנהגות בוטה של המארחת בחדר האוכל ממש היה חופשה לא נעימה רציתי לידע אותכם בלובי מטונף ומגעיל חבל מאוד שחופשתנו נהפכה לסיוט לא נעים אחרי המלצה של חברת צבר שהמלון מיוחד
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ואת הערותייך לגבי רמת הניקיון והאחזקה בחדרך ובשטחי המלון, שפגמו בחוויית האורח שלכם.

בבדיקה ברשומות המלון לא נמצאה לצערי, כל פניה שלך למרכז השירות לאורח או לצוות המלון אני בטוחה כי לו פנית, היו שמחים לטפל בכל ההערות להנעמת שהייתכם.

אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו, ובוודאי של אורחים חוזרים, וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה להעניק את מיטב השירות, אשמח להעניק לך 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל פניות אורחים, בשהותכם הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).

גב' חלילי, אני מתנצלת ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה