אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.
צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ואת הערותייך לגבי רמת הניקיון והאחזקה בחדרך ובשטחי המלון, שפגמו בחוויית האורח שלכם.
בבדיקה ברשומות המלון לא נמצאה לצערי, כל פניה שלך למרכז השירות לאורח או לצוות המלון אני בטוחה כי לו פנית, היו שמחים לטפל בכל ההערות להנעמת שהייתכם.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו, ובוודאי של אורחים חוזרים, וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
|
תגובה: |
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה להעניק את מיטב השירות, אשמח להעניק לך 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל פניות אורחים, בשהותכם הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).
גב' חלילי, אני מתנצלת ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע של שהות.
|
פתרון: |
|
|