פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פציעה בראש ואן עזרה ראשונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוזמנתי לאירוח מטעם השוטרים..הסתגלות לפנסיה
קיבלתי חדר ללון בו ומעל ראש המיטה היה ברזל וכשבאתי להניח את ראשי הנחתי כאשר ראשי נזרק על הברזל בחושבי שזה כרית..היתי ב"קומה"כחצי שעה ,היתי מעולף ..ואז צילצלתי לחברה והיא ביקשה ממני את פירטי המלון..וביקשה ממני מיד לצלצל אל המרכזיה ולדרוש עזרה..ואז באו וניחמו בקרח וטענו שהם לא רופאים.האים זה היחס שאני אמור לקבל?בבוקר שהשכמתי פניתי למנכ'ל והוא טען שהוא לא יודע דבר על המתרחש וגם שהוא לא רופא..מאין יחס מזלזל.יצאתי מהמלון ולא יכולתי להישאר עוד...ונסעתי למקום מגורי בנתיבות לחברה והיא לקחה אותי לרופא.אני מאוד מאוכזב..לא חושב שאבקר שם.לטיפולכם המסור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו בזל תל אביב ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי נחבלת בראשך בעת שהותך במלון. מקווה ששלומך טוב.

אני מצרה על שאופן טיפול צוות המלון לא היה לשביעות רצונך. עודכנתי כי אחראי חדר אוכל טיפל בך והזמינך לארוחת ערב במלון. צוות המלון היה שמח להזמין עבורך רופא, באם היית מבקש זאת.

מר כהן, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו.


תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון לתת את מיטב השירות נשמח להעניק לך 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים בשהותך הבאה במלון לאונרדו בזל תל אביב. אין כפל הנחות ומבצעים.(מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך)
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה