פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בפרסום נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר ימים התארחנו במלון ליאונרדו בטבריה ( מלון גני מוריה לשעבר).הסיבה
היחידה שבחרנו במלון זה הייתה כי נאמר לנו כי למלון יש חוף פרטי. כשהגענו למלון ושאלנו את את פקיד הקבלה איפה החוף, נאמר לנו שהחוף סגור!!! כי עונת הרחצה עדיין לא החלה. לא ברור לי למה במעמד ההזמנה צוין בפנינו כי למלון ישנו חוף פרטי, ברצוני להזכיר שגם פרסום זה הופיע גם באתר אינטרנט. מיותר לציין שהרגשנו שפשוט רימו אותנו. פה לא תמו האכזבות שלנו מהמלון: הטלוויזיה בחדר לא עבדה, לי זה לא היה חשוב אבל לבן זוג שלי הפריע. על הכמה מהמגבות היו כתמים ממש בולטים. ניסינו "לבלוע" את הצפרדע ולהעלים עין מכל התקלות אך בכל זאת שילמנו על החופשה הזאת לא מעט כסף ולא ברור לי למה שום דבר לא היה כמו שצריך. דרך אגב, יום למחרת יצאנו לחיפוש נואש אחר החופים,היו לא מעט חופים מוכרזים עם מציל אז לא ברור לי איך עונת הרחצה עדיין לא החלה. כאב לי הלב לשלם עבור הכניסה לחוף במיוחד לאחר שהזמנתי מלון עם חוף.
יום אחרי זה היה חג, היינו אמורים לעזוב בשעה ארבע אך כבר אחרי ארוחת בוקר החלטנו לעזוב. כל מה שרצינו זה לברוח מהמלון הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו טבריה ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלי את התנצלותנו על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם במלון. חוף הרחצה של המלון הינו חוף רחצה מוכרז, הפועל ע"פ מדיניות משרד הפנים ובאישורו בלבד. אני מצרה על שאי פתיחתו במועד בו שהית במלון, פגם בהנאתם.
בבדיקה עם צוות המלון עודכנתי כי לצערנו, לא התקבלה כל פניה מטעמך בנושא תקלה בטלביזיה בחדרך או בנושא רמת הניקיון. צוות המלון היה שמח להעניק שירות להנעמת שהייתכם.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו. בהתאם, הערותייך הועברו לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.
תגובה:
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה