פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהשירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב13/05/2010 הגענו למלון פלמירה לנופש במסגרת העבודה מחברת מגדל . הגענו לנופש משפחתי עם הילדה בת 2.6 . קיבלנו את החדר בסביבות 16:30 . חדר נמצא בקומה 1-. כשנכנסנו לחדר קיבלנו שוק רק מהגודל (אין איפה להסתובב)ומהחלון . חלון יצא לחניה של מלון שמול החלון שלנו חנה אוטו , ז"א אי אפשר לפתוח חלון כי כל האבק וגזים של מכוניות שחונות שם היו נכנסים לחדר שלנו . הלכנו לבקש החלפה של החדר אבל סביר להניח לא היו חדרים פנויים הינו מוכנים לשלם כסף (בסופו של דבא אכן העבירו אותנו לחדר תמורת תשלום נוסף של 450 ש"ח). חדר היה נחמד אך בכיור של אמבטיה היו נמלים .התחלנו את החפשה ללא מצב רוח
לארוחת צהרים של יום שישי היות וילדה בדרך כלל ישנה צהרים אני ובעלי הלכנו בנפרד ועל מנת שלא תהיה רעבה אני ביקשתי ממנהל חדר האוכל להוציא כמה דברים מחדר אוכל ע"מ להביא לבת שלי לאכול משהו אחרי שתתעורר .קיבלתי סירוב שע"פ חוקים לא ניתן להוציא אוכל החדר האוכל ,נקודה. הילדה שלי סך הכל בת שנתיים סה"כ מה ביקשתי להוציא שני שניצלונים?אך מנהל של חדר אוכל בכלל לא התעניין למה? ראיתי אנשים שמוציאים אוכל האטוף במפיות? האם היתי אמורה להגיע למצב שאני "גונבת" אוכל? זה נראה הגיוני?
וזה עוד לא הכל: ביום שבת בבוקר לקחתי את הבת שלי לבריכת תינוקות : זה שלא הית שם שמשיה ע"מ שהילדים לא יהיו חשופים לשמש - בסדר אבל אחרי שבעלי ביקש 3 פעמים לשים שמשיה ושמו אותה אחרי 40 דקות זה הגיוני? בסופו של דבר בת שלי כמעט התעלפה מהחום לקחתי אותה בזריזות לחדר .
אם היתי נוסעת לחופשה לבד לא היתי מתלוננת כלל ואני בן אדם שלא מתלונן אך ברגע שזה קשור לילדים לא יכלתי לשתוק ולהשאיר את זה ככה .
אני מבקשת לשפר את השירות ולהיות יותר קשובים .
חייבת לציין בטובה את צוות בידור שהיו סופר חמודים . תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון רויאל טוליפ (פלמירה לשעבר) ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון. בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלי את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלכם במלון.

צר היה לי לקרוא כי החדר אליו שובצת לא ענה על ציפיותייך. שמחתי להתעדכן כי צוות המלון היה קשוב להערותייך ואישר שדרוג חדרך לסוויטת ג'וניור בעלות מוזלת.
ככלל, הוצאת אוכל מחדר האוכל אסורה. אני מצרה על שיקול הדעת של מנהל חדר האוכל לגבי מזון עבור התינוקת.
הערתך לגבי השמשיה נבדקה עם המלון ועודכנתי כי מנהל תורן טיפל באירוע מיידית, ע"י העברת שמשיה מעמדת חלוקת המגבות לבריכת התינוקות.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

בהתאם, פנייתך על כל הערותיה הועברה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

גב' קליפר, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
תגובה:
מכתב התנצלות נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה