פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מרידיאן אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר התארחתי במרידיאן אילת 2 לילות על בסיס חצי פנסיון.
בלילה השני היה רעש חזק שלא אפשר לי לישון, בשלב מסוים פניתי לקבלה והסברתי, נענית בהתנצלות ובתשובה שהנושא ידוע ובטיפול.
גם לאחר שעה ושעתיים הרעש החזק לא פסק. התקשרתי לקבלה שוב, שהיו מסבירי פנים ואף ביקשו את עזרתי בכך שאתן עדות למשטרה שהייתה באותה העת במלון (ואכן מסרתי) אך לא היו להם פתרונות. בשעה ארבע לפנות בוקר בקשתי שימצא פתרון בעבורי אך לא היו חדרים פנויים נוספים במלון ונאלצתי לארוז את חפצי ולנדוד למלון אחר.
המלון אליו העבירו אותי לפנות בוקר היה חדר אטום ולא מאוורר ולא באותה רמה שהזמנתי, בקשתי לברר עד מתי ארוחת הבוקר ונאמר לי שהיא עד השעה 11:30 כשהגעתי לארוחה הסתבר שיש אירוע וזמני הארוחה התקצרו כך שגם לא אכלתי במלון באותו הבוקר, כשבקשתי להתלונן ונענתי בכך שאין כרגע אפשרות ושיחזרו אליי ביום שלמחרת, אך גם זה לא קרה ונאלצתי ליצור קשר בעצמי ולדרוש התייחסות הולמת לחוויה הלא נעימה שעברתי , אך רשת פתאל כנראה לא ערוכה לשרת את ציבור לקוחותיה, לקחת אחריות ולפצות אותם על עוגמת נפש שנגרמה להם בזמן שהותם במלון ונאלצתי להיאבק על זכותי לפיצוי, וכך היה בסופו של דבר הגיע טלפון ממנכ"ל המלון(שרון אלון, שכבר לא מנכל המלון היום לפי מה שנאמר לי במוקד ההזמנות) שהתנצל והבטיח לשלוח לי פיצוי בדואר של 2 לילות בסוויטה של בית המלון.
היום כחמישה חודשים אחרי פניתי למוקד ההזמנות של רשת פתאל לפדות את ה"צ'ק" (27/05/2010) ובקשתי להזמין את החדר ל10/06/2010 דיברה איתי נציגה נחמדה בשם אדווה והסבירה שיש חדרים פנויים , אך הסתבר שהפיצוי שלי לא נמצא במערכת שלהם וביקשה שאפקסס לה וכך היה, משלא הגיע הטלפון חזרתי אליה והיא הסבירה שמהיום לחודשים הקרובים לא ניתן להזמין יותר 2 לילות ואם אני מעוניינת להתארח במלון אני חייבת להזמין לילה נוסף מעבר לפיצוי שנמצא ברשותי, הסברתי לה שזה לא מתאים ללוח הזמנים שלי וגם לא לפי הסיכום שיחה שלי איתה וזו הפנתה אותי למנהל שלה, גללתי בפניו את הסיפור וזה ביקש שאשלח אליו מייל עם מסמך הפיצוי סרוק והוא יחזיר אליי עם תשובה אני שלחתי אך התשובה לא הגיעה.
חיכיתי לתשובה יומיים ויצרתי קשר שוב ושוב ושוב.. דרשתי תשובות ואז הופנתי בפעם האחרונה למנהלת השירות (כך היא הציגה עצמה) מורן, שלא הייתה שירותית במיוחד והתשובות שקיבלתי היו שאין חדרים להזמנה פחות משלושה לילות במרדיאן בחודשים הקרובים, שזו תשובתה הסופית ואין יכולת לקבל מנהל מעליה ושאם אני רוצה להשתמש בפיצוי אני צריכה להתאים את עצמי לנהלים החדשים.

בפעם השנייה בחצי שנה האחרונה אני חווה חווית שירות מהגרועות והמעליבות שקיבלתי.

כנותנת שירות באחת החברות הגדולות במשק בישראל אני יודעת להגיד שהשירות כזה לא מתאים את מידותיה ואף מבייש רשת בסדר גודל כמו זו של פתאל.

ואני יותר מאשמח לקבל תגובה רשמית מהדרג הניהולי ברשת פתאל על התנהלות לוקה פעם אחר פעם.

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגב' אורטל אלמקיס נבדקה וטופלה ע"י הנהלת מלון מרידיאן אילת לשביעות רצונה.
תגובה:
מכתב נשלח לגב' אלמקיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה