פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מאכזב מאוד ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/11/10 אימי השאירה מצלמה דיגיטלית יקרה מאוד בארוחת עבר בחדר אוכל. ב- 9/11/10 בשעות הצהריים אימי פנתה לאנשי ביטחון בקבלה וביקשה לבדוק במצלמות המלון האם מישהו לקח את המצלמה. אנשי ביטחון נענו לבקשתה ואכן ראו במצלצות של חדר האוכל כי המצלמה נשארה תלויה על הכיסא לאחר עזיבתם של אימי ודודי את חדר האוכל. לא הסכימו אנשי ביטחון להראות לאימי את המשך ההקלטה מאחר ואין הטיפול בגנבה קשור אליה, אלא לאנשי הצוות של המלון. אנשי הביטחון קראו לקב"ט של המלון אשר המשיך את הטיפול במקרה. הקב"ט הבטיח לאימי כי יעבור על ההקלטה ויבדוק מי לקח אותי וכיצד ניתן לטפל במקרה. הקב"ט טען כי במקרה הצורך הוא יעביר את הטיפול למשטרה. יום למחרת הקב,ט מסר לאימי כי אין רואים במצלמות מי לקח את המצלמה והוא יתחיל לתשאל את הצוות ואת האורחים של המלון. כאשר ברור במדובר בגנבה אשר אירעה לפני יומיים ויתכן כי האורחים כבר לא שהו במלון, אלא חזרו לביתם. יש להדגיש כי אימי ודודי ישבו קרוב למצלמות של חדר האוכל, עם הגב אליהן ולכן ההקלטה הייתה ברורה ומה שכן ראו בודאות שבני משפחתי עזבו את חדר האוכל ללא מצלמה ואחריהם הגיע זוג אורחים והתיישב במקומם כאשר המצלמה המשיכה להיות תלויה על הכיסא. הקב"ט של המלון טוען כי אין רואים טוב מי לקח את המצלמה, אך הבטיח לאימי לטפל בעניין ובמידה והמצלמה תימצא ישלחו אותה אלינו הביתה. יום אחרי זה בני משפחתי עזבו את המלון כולם מלאי תקווה כי המצלמה תימצא ויוכלו לשחזר זיכרונות באמצעות התמונות אשר צילמו בים המלח (בן דודי היה בפעם הראשונה בימ המלח). בעקבות הרגשת ביטחון ורוגע שנתן הקב"ט של המלון אימי לא פנתה למשטרה, אך הקב"ט עד היום (כעבור שבועיים) לא מצא את האבדה ומסר לנו טלפונית כי המקרה הועבר לטיפולה של המשטרה.
קשה לי להאמין שלא רואים במצלמות המלון מי לקח את מצלמתי מאחר וראו בוודאות שהיא נשארה במלון על הכיסא. כמו כן, הקב"ט משך זמן יקר ולא טרח לבדוק היטב מי אחראי לגנבה זו ולא בדק במצלמות לובי האם האדם כבר עזב את בית המלון. בנוסף, ישנה תחוזה כי אחד העובדים אחראי למקרה זה, אך הנהלת המלון אינה מעוניינת לשתפנו בכך.
אני מאוד רוצה לקבל את מצלמתי בחזרה ובמיוחד את התמונות אשר צולמו בים המלח.
כספי+ עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' בוצ'קריוב יצרה קשר עם משרדי ובקשה להקפיא התלונה.
קצין הביטחון של המלון מטפל באירוע ונמצא בקשר עימה.
תגובה:
טיפול קצין הביטחון של המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה