פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות מהשהות בלאונרדו קלאב אילת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
******** כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.12.2010 הגעתי עם משפחתי למלון ליאונרדו קלאב באילת. כבר מרגע הצ'ק אין בקבלה החלה מסכת עוגמת הנפש ואי השביעות. הגעתי באחת בצהריים וכאשר הפקידה סיימה עם ההקלדות והטפסים אמרה לי כי חדרי יהיה מוכן רק החל משלוש. לא היתה לי בעיה אלמלא המשפחה שהגיעה לפני והמשפחה שהגיעה אחרי קיבלו במקום מפתחות לחדרים. שאלתי את הפקידה לפשר העניין והיא מילמלה משהו בנושא נקיון החדר. שאלתי אם לוקח שעתיים לנקות חדר והאם רק "אותו החדר" אינו מאוכלס והאם אין חדר אחר שבו אוכל להניח את תיקי. מוזר. תוך דקה ניתנו לי מפתחות לחדר. כמו כן משום מה לא ניתן היה לנוח אפילו לדקה בשעות הצהריים משום שצוות התחזוקה החליט לקדוח למשך שעה ועוד בשעות המנוחה מפני שרצו לתלות תמונות בחדרים. הרעש היה בלתי נסבל. בנוסף לכל אלו החדר היה קפוא למרות שהמזגן היה מכוון על חימום. התקשרתי לקבלה והתלוננתי על רצף התקלות. הפקידה פשוט אמרה: "כן. יש לנו תקלה במזגנים בכל המלון עקב שיפוצים ואין כלל חימום." מה אני אמור לעשות עם הנתון הזה? הלילות באילת היו קפואים. נאלצתי להזמין עוד שמיכה רק על מנת שלא אקפא. למה לא יידעו אותי כשביצעתי הזמנה? הייתי חושב פעמיים. למה לא יידעו אותי ברישום בקבלה? חיכו שאקפא ורק אם אתלונן אקבל תשובה כזו? ביקשתי לדבר עםם מישהו בכיר במקום. אמרה לי הפקידה כי מנהל תורן יחזור אלי במהרה. אה, כן...אני עדיין מחכה.
בושה וחרפה להנהלת המלון. שירות גרוע ומקומם. למקום כזה לא אחזור ובוודאי שלא אמליץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה