פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא טוב ושהייה לא נעימה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
ליאונרדו קלאב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1 - הגענו כ - 3 משפחות לבית המלון, קיבלנו את החדרים, ואז צצה בעייה ראשונה עם המנעול של הדלת, פעם הכרטיס האלקטרוני פותח את הדלת ופעמים רבות משאיר אותך מחוץ לדלת, לא ניתן לפתוח את הדלת, הכרטיס הוחלף, הבעייה נשארה בעינה, הגיעה אחראית לשם בדקה ואמרה שהכל תקין, ביקשתי שתבדוק שוב ואז גילתה שגם הכרטיס שלה לא פותח את הדלת, הגיע אחראי דלתות / מנעולים, בדק ואמר שהכל תקין, שוב ביקשתי שיבדוק שוב את המנעול ואז נתקע ואי אפשר היה לפתוח את הדלת, הבטיח שיכין כרטיסים מיוחדים עם איפוס למערכת המנעול ושנגיע לקבלה לקבלם, הגיעה אישתי לשם, אמרו לה שאין שום כרטיס בשבילנו וטענו את הכרטיס מחדש, הבעיה המשיכה, הגעתי לקבלה יותר מאוחר ורק לאחר שיח לא הכי נעים, איתרו את האחראי ומסרו לנו שני כרטיסים חדשים אך הבעיה נותרה בעיה, פעם פותח, ובשאר תלחם עם המנעול...

2 - הגענו לחדר האוכל, מבחר רב של מאכלים שמגבירים את התאבון, מקום לא הכי נקי (שולחנות ורצפה), בארוחה הראשונה ולצערי, בסלט שלקחתי נמצאו שערות ובמרק שלקחה בת משפחה נמצא יתוש, את שאר הארוחות לרוב היו מחוץ לבית המלון ו/או נלקחו דברים אפויים .., הדבר הובא לידיעת הטבח ואחת האחראיות בחדר האוכל, אחרי התלונה על המציאות והניקיון, חל שיפור מדהים בניקיון, באוכל אין לי מושג...

3 - משחקים, קיימים בבית מלון 2 שולחנות סנוקר ושולחן הוקי אויר, שלדעתי את שולחנות הסנוקר הביאו משוק הפשפשים, (ביזיון לבית המלון), כאשר בבית מלון יש רק סט כדורים לשוחלן אחד בלבד, בקבלה הוסבר לנו ששולחנות אלו מתוחזקים ע"י גורם חיצוני (כאילו שזה אמור לעניין אותי...) ועל כן מצבם לא טוב, להוסיף על כך, שאין תאורה בלילה, ורק ביום השני ולאחר מספר פניות הגיע מישהו וסידר תאורה חלקית.

4 - לקראת השעה 17:00 בערך, מכבים את התאורה בכל איזורי הבריכות והג'קוזי וכך נראה כאילו שהגיעה השעה ללכת לישון, התאורה היחידה בחדרים, ובלובי ובחדרי האוכל והשתיה. כיבוי האורות נותן תחושה לא נעימה ובעיקר כשהדבר נעשה בשעה כה מוקדמת.

5 - במהלך שהייתנו בבית מלון חווינו גם פציעה של מישהו בבריכה ועשיית צרכים מגעילה בג'קוזי ולדעתי הדבר נובע מזה שאין אחראי או מי שיפקח על הנעשה באיזור הבריכות והג'קוזי.

כל המרבה גורע, לא ממליץ בכלל על בית מלון זה ולדעתי יש להוריד בדירוג שלו בצורה משמעותי אם לא ישפרו את השירות ותנאי השהות, את הפיקוח והפנאי ושיקחו אחריות על הכל בבית המלון.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
טיפול בכל הליקויים והגברת הפיקוח פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה