פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חריפה על נציגי המכירה של פתאל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא אכתוב את כל התלונה של מחדש אבל אני מצרפת מכתב ששלחתי לפניות הציבור. אני אחרים את רשת פתאל מעתה והלאה...
מקווה שתהיו נבונים מספיק כדי לעשות כמוני:


הנדון: תלונה חריפה על נציגי מכירות פתאל

בתאריך 11/01/11 עשיתי שיחת ועידה עם אבא שלי ועם מוקד המכירות של רשת פתאל
הוריי חוגגים יום נישואין ב- 19/01 והזמינו באינטרנט חופשה למלון לאונרדו ים המלח
מתאריך 20/01 עד 22/01.
ראינו בעיתון מודעה לגבי מבצע של רשת פתאל וישראכרט ורצינו לברר האם גם אנחנו זכאים להנות מהמבצע.
ענתה לנו נציגה בשם בר ומתחילת השיחה היא הייתה תוקפנית וחסרת סבלנות כלפי אבא שלי
שאלה בתוקפנות: "לאיזה מלון?" "באיזה תאריך?" וכששאל על המצבע היא ענתה לו: " אדוני מה שאמרו לך שאתה משלם איפה שהזמנת זה מה שאתה תשלם" אני אציין שאבא שלי לא ידע אם אמא שלי ביצעה את העסקה ישירות עם פתאל או דרך סוכנות כלשהיא.
הנציגה לא הייתה סובלנית מספיק כדי להסביר לו שהמבצע הוא במידה ועושים את ההזמנה דרכם.
במקום להסביר היא דיברה אליו בטון עצבני וחסר סבלנות וממש כעסה כשהוא רצה לברר פרטים
עד שאני נכנסתי לשיחה כשכבר לא יכולתי לשמוע את הדיבור הכ"כ מזלזל שלה ושאלתי את שמה היא ענתה "בר" שאלתי בר מה? היא ענתה "בר וזהו אני לא חייבת למסור לך יותר מזה" כשביקשתי לדבר עם האחראי היא ענתה "אין אפשרות, אם את רוצה לדבר עם אחראי תתקשרי בחמש ותבקשי" ביקשתי שהיא תעביר אותי לנציג אחר איתו אולי אוכל לברר את מה שלשמו התקשרנו.
ענה לי נציג נוסף בשם שימי שהסביר שההזמנה לא נעשתה דרכם אלא דרך ויטק.
כששאלתי אם נבטל את ההזמנה דרכם ונבצע דרך פתאל ישירות האם נקבל את המבצע של ישראכרט
הוא טען שהמבצע מתייחס לאמצע שבוע בלבד. אבא שלי הקריא את המודעה שקרא בעיתון בה כתוב ליל חמישי במלון ליאונרדו ים המלח מבצע ישראכרט. הנציג שאל אותי אם אני יכולה לקרוא בעצמי את המודעה הסברתי לו שאני לא נמצאת על יד אבא שלי כרגע ושאני בטוחה שהוא יודע לקרוא מצויין
הנציג השיב : " אני בטוח שהוא יודע לקרוא אבל אני לא בטוח בכלל שהוא מבין מה הוא קורא"
אבא שלי המשיך לחפש מודעה נוספת שראה בעיתון בזמן שהנציג שם אותנו על השתק
לאחר מכן הוא חזר לשיחה ואמר "נו? אתם עוד צריכים אותי? אני מחכה כבר 2 דקות על הקו"
אמרתי לו שהם פשוט חסרי סבלנות ותוקפניים נורא, עוד לא הספקתי לסיים את המשפט והוא ניתק לי את הטלפון בפנים.
שיהיה ברור, אני לא הולכת לעבור על זה בשתיקה.
אלו הפנים של החברה שלכם!!! ככה אתם נראים!!! ככה נציגי המכירות משווקים אתכם לקהל!!!
אני בטוחה שפה זה לא נגמר, אם אתם מרשים לעצמכם להעסיק עובדים כ"כ לא מקצועיים וכ"כ חצופים אני בטוחה שזה יבוא לידי ביטוי גם בשירות שהוריי יקבלו במלון.
לכן, אני אעשה כל שניתן כדי להעביר אותם למלון אחר.
כי רשת פתאל בעקבות המקרה הנ"ל לא תראה מהיום והלאה שקל אחד מכיסי או מקרוביי.
אני אדאג ליחצן אתכם בדיוק כפי שנציגי פתאל עשו זאת במסירות רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח ברשת מלונות פתאל. תגובה:
טופל מיידית ע"י מנהלת מרכז ההזמנות, לשביעות רצון גב' ביז'אוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה