פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון גולדן טוליפ פריוולג"פתאל באילת ברמה ירודה ביותר שירות גרוע פוגע ומעליב. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
יום שני 31 ינואר 2011

לכבוד הנהלת מלונות פתאל ,

אנחנו מצפון הארץ .
לאחר זמן רב שלא ביקרנו בעיר אילת החלטנו להתארח במלון גולדן טוליפ פריווילג' שבאילת וזאת לאחר שמלון מפורסם באתרי האינטרנט לרבות במאקו ערוץ שתיים ,כמלון מפנק בעל 5כוכבים .
כשהגענו למלון התברר לנו שהמציאות שונה בהרבה .


החדר שקיבלנו שמספרו 4101 היה מזוהם חשוך והדיף ריח צחנה וטחב והיה מאובק עקב קירבתו לדרך עפר .
כאשר פנינו לפקידת הקבלה בשם בת אל ,נתקלנו ביחס עוין חסר סבלנות ובטלה אותנו כלאחר יד.
לאחר שמסרנו לה כי לאור המצב אנו עוזבים את המלון ,העבירה אותנו לחדר אחר, שאמנם לא היה אפוף אבק כקודמו ,אולם גם כאן החדר לא סבל מעודף ניקיון הרהיטים היו מזוהמים בכתמי שומן דביק השירותים העלו צחנה עזה .
בנוסף לכל אלו המזרן הזכיר לנו אכסניית נוער וגרם לנו כאבי גב .
למחרת בבוקר ביקשנו מפקידת הקבלה בת אל לשלוח לחדר שמכה מאחר והיה לנו קר מאוד בלילה השיבה בחיוב אך השמיכה לא הגיעה לחדרנו .
התגרדנו כל הלילה מחיות לא מזוהות במיטה והחופשה הפכה לסיוט אחד גדול

קרן האור באפלה הגיעה אלינו בדמותו של שי אוחיון מנהל הבריכה באחד המלונות ברשת פתאל ,ששמע באוזן קשבת את תלונתנו והחליט לעשות דבר ,הפך את הקערה על פיה נרתם לעזרתנו לאחר יומיים של סבל ,דאג לניקיון חדרנו להחלפת המזרן ולצ'פר אותנו בכיבודים ותשומת לב אישית ,אף דאג לנו שעה ששהינו בחוף הים הרולדס ושלח לנו שתייה קרה על חשבון הבית.
מי ייתן שאנשי השירות שלכם ילכו בעקבותיו .


אנו תקווה שייקחו לתשומת ליבם את הערותינו וידאגו לעדכן את רמת השירות בניקוד הכוכבים המתאים כמו אכסניית נוער ולא מלון 5 כוכבים..
על החוויות שעברנו ביומים הראשונים שלא מתאימות למלון המתקרא מלון בן 5 כוכבים .
אנו מקווים שאחרים יראו זאת וידאגו לא להתפתות ולא להגיע למלון פתאל גם שהכל כלול.
רמת האוכל במלון ,המצרכים הנרכשים הם מהרמה הנמוכה ביותר,גבינות בבוקר גם ברמה הכי נמוכה .

אנו לעולם לא נחזור לאחד מהמלונות של רשת פתאל,

ג.ח.ג .

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מודים לכם על בחירתכם להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתכם בתאריך 3 בפברואר 2011. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה