פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש,עלבון וחוסר תמורה לכסף ששולם במלון לאונרדו אין ים המלח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/2/11 יצאנו לנופש במלון לאונרדו אין ים המלח (טוליפ אין לשעבר) בים המלח אני,בעלי ותינוק בן שנה וחצי.הגענו ביום שישי לפני שבת ועלינו לחדר להתארגנות. בלילה התעוררתי למשמע רעש נוראי של מוזיקה ברמת ווליום גבוהה,באסים מטורפים וקולות של דיבורים. ירדתי בשעה 1:00 לקבלה.מסתבר שהיה אוהל בדואי בקרבת הברכיה שהפעיל חפלה עם רקדנית בטן ובתוך הלובי של המלון התקיים בר-פאב ריקודים ולא היו שם אורחי המלון אלא רק צעירים וצעירות שהגיעו מאזורים הקרובים לים המלח כדי לחגוג יציאה ביום שישי בערב.פניתי לאיש שהיה בקבלה שהיה רק שומר רוסי בבקשה שיבקש להנמיך את המוזיקה.עליתי לחדרי ולאחר כ-20 דקות ירדתי שוב וראיתי שלא נעשה שוב שינוי בבקשתי.השומר רק הלך לאוהל הבודאי שכנראה הנמיך את המוזיקה אך הרעש הגיע מתוך המלון.המוזיקה מתוך הלובי היה כל כך רועש.לא ישנו בכלל.התינוק התעורר בצרחות.אנשים יצאו מחוץ למועדון ודיברנו בקולי קולות מתחת למרפסת שלנו.כשירדתי בפעם ה2 אמר לי השומר הרוסי שבעה 2 נסגרת המועדון.
בשעה 2:10 ירדתי שוב ללובי כי המועדון לא נסגר והשומר הורסי אומר שהמועדון שנמצא בתוך הלובי של המלון לא קשור למלון.ביקשתי לדבר עם משהו אחראי ולא היה שם אף אחד חוץ מקב"ט רוסי שלא יודע מה לעשות.ביקשתי לדבר עם מנהל המועדון והוא אמור לי להזמין משטרה. (חשוב לציין שאני אישה דתיה שומרת מסורת ולא משתשמת בטלפון בשבת.)והוא הוציא את הטלפון שלו ואמר אני יתקשר למשטרה פשוט זלזול באורחים של המלון.התחלתי להזיל דמעות וחושב להיאמר שכל הפעמים שירדתי דיברץי בצורה כל כך נאוה ללא איומים כלל רק בבקשה להנמיך את המוזקיה והבאסים.המנהל של המועדון אמר שהוא ינמיך את המוזיקה אך לא ראיתי כל שינוי. הצלחתי להירדם לערך רק בעה 4:00 לפנמות בוקר.בבוקר כשירדתי לקבלה היה שם רק את מנהל הקבלה בשם איציק,שאמר תכתבו משוב ונחזור אליכם.
נוכחתי לדעת שהיו המון אורחים של המלון שחוו את אותה עוגמת נפש ולא קיבלו כלל מענה.
אני חייבת לציין שלא היה בן אדם אחד ואני מדברת על השומר הרוסי,מנהל הקבלה:איציק,מהנל המועדון:דוד ויוני,ופיקדת הקבלה:קריסטנה שפעם אחת התנצלו בפנינו ואמרו סךיחה על הצער והעוגמה שנגרמה.רק עמדו ושתקו למשמע התלונות וביקשו שנכתוב משוב.
אני כל כך הרבה שנים נופשת רק במלונות פתאל ברוב אזורי הארץ,חבל לי שהגעתי למלון שהוא כל כך שקט,בלי צוות בידור ובלילה הופך למועדון ריקודים בלי התחשבות כלל בארוחי המלון.
אי תמורה לכסף ששולם סוג הנזק :
התיחסות מלאה לפנייה ופיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו אין ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך ביום 17 בפברואר 2011. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה