פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פינוי חדר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון הרודס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ואישתי התארכנו במלון הרודוס פאלס באילת מתאריך18.3 -20.3.2011
השהות היתה נעימה ואכן נהיננו.
אך חבל שנגמר עם טעם לא טוב.
פינוי חדרים היה בשעה 11 בבוקר,דיברתי עם הקבלה ואישרו לי לפנות ב 12
בשעה 1105 דופק בדלת איש ביטחון ומבקש לפנות את החדר,הסברתי לו שהקבלה אישרו לי לפנות את החדר בשעה 12 והוא אמר לי ,"יש לכם כמה דקות פנות את החדר".ליבי ניצבט הירגשתי מתנחל.
באף מלון שהייתי ואכן אני מרבה לנפוש,אף אחד לא דפק לי בדלת וישב עם סטופר.
ובטח לא גרם לי להרגיש מאויים.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון הרודס אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה