פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של נופש במלון הרוד באילת נושא התלונה:
קופלוף ניק שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
חוף הצפוני אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שלי אל הנהלת המלון המתאר את תלונתי. במידה ונדרש אוכל לשלוח את התמונות הממחישות את התלונה.

ורדה ושילה שלום,

על אף השדרוג שניתן לי ע"י ורדה (שאני מודה ומעריך) בגין הליקויים בשלב הזמנת החופשה, אנו חזרנו מארמוני הרוד מאוכזבים ומעוצבנים יותר מכל חופשה אחרת. אני מרבה לנסוע ולהתארח בבתי מלון בכל העולם בתוקף תפקידי כשחמטאי וגם כעיתונאי ויש לי מקור השוואתית רחב במתן שירות של בתי מלון.

איני מוכן לקבל את הסיכויי שתייר יבקר בארץ היפה שלנו וייצא עם הרגשה שלילית כמו שאני ומשפחתי חווינו. הרושם המתקבל על ידי הוא שרמת הניהול של בית המלון אינה תואמת את התשתית המרשימה .

לכן ברצוני לפרט, על מנת שתאשרו את דבריי, ושתעשו את כל מה שנדרש לתקן את הליקויים.

1) בעת ביצוע ההזמנה נאמר לי ולסוכנת שלי, אולה, מדקה ה90, על יד הסוכנות דנה וויקטוריה מרשת פאתל במספר רב של פניות אליהן, שאין מרפסות באף חדר דלוקס במלון. אני השעתי את ההזמנה, ואז גלל ההתעקשות שלי,
שלא ייתכן שבספינת דגל של רשת מכובדת, לא תהינה מרפסות בחדרים, פניתי גם למרכז פאתל ואז למלון הרוד עצמו, בו דיברתי עם פקיד קבלה בשם וויטלי שהדגיש בוודאות שהרי כן יש מרפסות בחדרים.
למחרת (16 מארס) ביצעתי שוב את ההזמנה לאחר ששוחחתי עם ורדה שהבטיחה שתעדכן את הסוכנות ואף דאגה לנו לשדרוג חדר כרצון טוב.

אם מלון ארמוני הרוד אינו מופיע באתר של פאתל באנגלית ברשימת בתי המלון של הרשת באילת אז אולי אין פלא שאתם לא מתואמים כמו שצריך:
http://www.fattal.co.il/GeneralLtr.aspx?CatID=449

2) הגענו למלון בערך בשעה 17:30 ביום ו' 18 מארס.

אין מפרץ חניה בכניסה לבית המלון והאורח אינו יכול להוציא את המזוודות בנחת. הנהלת המלון החליטה על נתיב אחד בלבד. קיבלתי צפירות מנהגי המוניות שעמדו מאחורי. צפירות כקבלת פנים בבית מלון אקסקלוסיבי אינה דרך להתחלת חופשה רגועה.
הודיעו לי לחנות בחניה ממול המלון.

3) הגשנו אל פקידת הקבלה ב17:35 והיא אמרה לנו שהחדר עדיין לא מוכן. בהזמנה כתובה שקבלת החדרים אמורה להיות בשעה 15:00.
היא הזמינה אותנו לשתות בבר על חשבון המלון עד שהחדר יהיה מוכן. קיבלנו את העיקוב בהבנה. אני ביקשתי בירה אך היא הודיעה לי שאיני רשאי בזמן ההמתנה לשתות בירה על חשבון המלון, אלה רק קפה. זה פשוט מגוחך. ביקשתי את מנהל הקבלה ודיברתי עם יוסי, שהתייחס בנימוס ובמקצועיות והתנצל ודאג להביא לי בירה. קיבלנו את החדר כמה דקות לפני 18:30 כאשר העובדים עדיין היו בפנים בסידור המיטות . רציתי לקחת את הבן שלי לבית כנסת אבל בגלל העיקוב נמנה מאיתנו לחגוג את קבלת שבת כמו שתיכננו.

4) ניסינו לרדת לתיילת בערב, אך היציאה מהמלון סגורה בערבים. נדמה לי שכל בתי המלון לעורך החוף הצפוני מאפשרים לאורחיו גישה ישירה לתיילת. אך בהרוד האורחים נאלצים לצאת מהלובי ולבצע עקיפה מיותרת.

5) ביום ראשון טיילנו ברכב שלנו, ושחזרנו לחניה שלי שאלו אותי למה איני חונה בחניה הראשית מתחת למלון. השבתי שמוצב שלט גדול בכניסה לחניון שהחניון מלא. הוא התקשר אל מנהל החניון הראשי לבדוק את מצב החניון, ונאמר לו שאני כן יכול לחנות שם. הסתובבתי וניכנסתי לחניה הכמעט ריקה לחלוטין. מנהל החניה ניסה להסביר שהשלט הוצב מעט ימינה מהמרכז ולכן, לדבריו, זה לא מטעה את הנהגים ואורחי המלון. ביקשתי ממנו להזיז את השלט המטעה.
כשחזרתי לכניסת החניון ראיתי שהוא לא הזיז את השלט המעט חוסם את הכניסה ואף התגאה בו (ראה צילום המצ"ב).



6) שביצענו צ'קאוט שוחחתי עם מנהלת יחסי הציבור שילה עמסלם על הנקודות המוזכרות למעלה והיא הבטיחה לטפל בהם ברצינות.
שהגעתי לרכבי בחניה נדהמתי לגלות שמישהו הטיז צבע לבן בצד הרכב. (ראה תמונה מצ"ב).



רציתי לקרוא למשטרה ולהגיש תלונה.
מנהל הקבלה יוסי ירד לאשר את הנעשה וקצין הביטחון ומספר עובדים ניסו להבין מה בדיוק קרה.
לאחר כחצי שעה, הם שתפו את הרכב ולמזלנו הצבע ירד.


אודה לקבל את התייחסותכן המפורטת.


בכבוד רב

ניק קופלוף


--------------------------------------------------------------------------------






--------------------------------------------------------------------------------



כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון הרודס. תגובה:
נשלח מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה