פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה +גניבה באחריות המלון!!! נושא התלונה:
לוי לירן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
יום שלישי 26 אפריל 2011
לכבוד:
רשת מלונות פתאל
לידי מר דוד פתאל בעלים
גב' אתי בן נפתלי מנהלת קשרי אורחים


הנדון: תלונה חמורה במלון מג'יק פאלאס

א.ג.נ.
אני שהייתי במלון מג'יק פאלאס אילת בין התאריכים 20/04/11 (יום ד) ולבין ה 25/04/11 סה"כ 5 לילות 6 ימים. חדרים 617,210,160 סה"כ 3 חדרים.
ככה נתחיל בזה שבמרכז ההזמנות הבטיחו לי שידברו עם מנהל הקבלה אלי בנימין ויתנו לי חדר פונה לבריכה מה שלא קרה בפועל קיבלתי חדר ממש קטן לזוג בלבד לא לזוג + תינוקת, אחר כך הבטיחו לי שבתאריך ה 21/04/11 ישדרגו לי את החדר לפונה לבריכה מה שעמדו בהבטחה עברתי מחדר 617 ל 210 בהעברת החדרים הגיע בל בוי בשם אלי קב"ט ולקח לי את כל התיקים לחדר 210 הוא ביקש באותו מעמד שייקחו לי את הלול כמו שהוא כי העגלה שלו הייתה מלאה והיה הרבה שקיות בגדים בלול שקנינו יום קודם לכן ,אז הבל בוי קרא בקשר שיבואו את אותו הלול אלינו ל 210, אני ואיישתי ירדנו למטה וביקשנו גם מהגר וימית מהשירות לאורח להביא את הלול וגם לסגור את הספה.
אני ואיישתי חזרנו מהטיילת בסביבות 6 בערב ולתדהמתנו הספה לא נסגרה והלול לא היה שם והשקיות נעלמו (אני גם שכחתי בחדר מטען לאיפון).
התקשרנו לשירות לאורח להגר והיא גם הייתה בהלם איך לא הביאו לנו את הלול עם השקיות, באותו מעמד אלי הבל בוי אישר את זה שהיה שם שקיות בלול, לאחר כמה שעות של בירור ירד אלינו אותו בל בוי ואישר בפני איישתי שהיו שקיות שם והוא לא יודע מה נעשה איתם, והוא אמר שיבדוק.
לאחר מכן ירדה מעיין עוזרת של לימור שטורצר מנהלת קשרי אורחים במלון, וסיפרנו לה את כל מה שאירע היא אמרה שהיא לא תלך הביתה בלי שהדברים יחזרו אליי במלואם.
לאחר זמן מה מעיין ירדה אליי עם אותו אלי הקב"ט שבינתיים הבין שהטעות היא על הגב שלו והתהפך ואמר שהוא לא ראה את השקיות למרות שהוא אמר כך להגר ולימית במרכז שירות לאורח (הוא הבין שהוא עשה טעות שלא לקח את השקיות) גם המלון טען שלא מצאו את המטען של האיפון, ובשל כך אלי הקב"ט אמר להביא את אותו הלול שהיה בחדר 617 ל 210 אם לא היו שקיות שם אז הוא היה אומר תלכו ויביאו לכם לול אחר מקומה 2 לא צריך להביא מאת אותו לול בכל קומה יש כמה לולים, אלי פשוט התעקש שיביאו את אותו לול בשל שהיה שם שקיות שקנינו בגדים ב 780 ₪ יום קודם לכן באילת, וזה מראה על זה שהוא ראה שהיו הרבה שקיות.. אם לא אז למה להביא את אותו הלול?
עברו כמה שעות בסביבות 10 קיבלתי טלפון ממעיין שהקבט"ר יחזור אליי יום למחרת דהיינו יום שישי בבוקר דחוף, עכשיו באותו היום הכיור לא היה בסדר הניאגרה גם באותו בחדר לא הייתה בסדר מה שלקח זמן רב עד שתיקנו אותם ומעיין ראתה את זה וגם הגר וימית מהמרכז שירות לאורח היו עדות לזה,
יום שישי הגיע ושם טלפון לא הגיע כמצופה רק בערב חזר אליי (לאחר שאני שאלתי את מעיין בבריכה מה עם זה שיחזרו אליי,) יוסי סגן קבט"ר ואמר לי שיחזור אליי הקבט"ר מחר דהיינו ביום שבת, בינתיים מעיין התקשרה והציעה לי ארוחות צהריים במלון, פיצוי מצחיק בהתחשב על מה שעברנו, עוד אורחים היו עדים למה שעברנו והיו בהלם מוחלט, יום שבת הגיע ולא התקשרו מאף מחלקה והעבירו אותנו לחדר אחר שהוא 160 (חדר 3 שלישי באותה חופשה).
ביום ראשון לא סידרו לנו את החדר למרות שביקשנו כמה פעמים הגיעו ב 7 בערב לסדר את החדר בזמן שאני ואיישתי חזרנו מהים וחיכינו שיסדרו את החדר עם בגדי ים ולא התקלחנו שעה שלמה בגלל זה, החדר צריך להיות מסודר .
בשלב זה דיברתי עם לימור והסברתי לה את הכול והיא אפילו לא הציעה פיצוי חופשה מתנה או משהו דומה לזה היא יודעת שלא נהנו וגם היא יודעת שנאבד לנו שקיות בגדים שקניינו לילדה בסך 780 ₪. וגם ביקשתי מספר פעמים לדבר עם מנהל המלון דודי בן גל מה שלא עשו כן, וגם עד לכתיבת שורות אלו לא חזרו אליי לא הקבט"ר ולא מנהל המלון בכבודו ובעצמו,
ביום ראשון פתאום אחרי 3 ימים קב"ט אחר שפגשתי אותו במקרה והוא שמע על הסיפור שלי וחרה לו המצב הוא אמר ראיתי את המטען שלך ,תיכף אני יביא לך אותו מה שפתאום מצאו את המטען והחזיר לי אותו, אני ראיתי את מעיין וסיפרתי לה על שאירע והיא לא טרחה אפילו לספר ללימור המנהלת שלה, לימור לאחר מכן אמרה למעיין באותה שיחה שהייתה לי איתה למה לא סיפרת לי שהחזירו לו את המטען ולא את הבגדים.ולמעיין לא היה מה להגיד בנושא איך פתאום מצאו את המטען וכל זה בטעות..
מה זה איזה שירות זה, אני פשוט בהלם אפילו במרכז שירות לאורח הבינו אותנו אפילו יניב מהקבלה אמר שהוא בהלם מההתנהלות (בשקט כן שלא ישמעו אותו) ועוד מה שמכירים אותי אני 4 פעמים בשנה במלונות פתאל באילת אתם יכולים לבדוק במערכת אני מכיר את כולם במלון וזה מה שהפליא אותי היחס וצורת הזלזול בלקוח שמשלם 6690 ₪ לאירוח ל"חופשה" ולא נהנה בכלל, וכל הזמן מתעסק עם המלון ובבעיות שהיו בו והיו הרבה.
אני מגיע למלונות פתאל המון בשנה אתם יכולים לבדוק במערכת חוץ שאיבדו לי דברים בסך 780 ₪ גם היה פה זלזול בלקוח שלא משנה כמה הוא משלם זלזלו בי לא חזרו אליי לא נתנו לי פיצוי הולם ואני לא הולך לוותר כל כך מהר על 6690 ₪ זה הרבה כסף לכל דעה, ומה שגם כל הזמן דיברנו עם המלון על הבעיות שלנו היו גם עוד בעיות שלא ציינתי ומעיין ולימור יודעות על כך.
איישתי רבה איתי ובצדק איך אנחנו עוברים 3 חדרים עם תינוקת בלי שאנחנו נרצה, איך לא חוזרים אלינו לא ניקו לנו את החדר רק בהפצרות חוזרות ונישנות, צוחקים עלינו שמביאים לנו פיצוי ארוחת צהריים נו מה באמת כל החופשה אנחנו בטלפון עם לימור עם מעיין על האובדן דברים. עם הקבלה על העברת חדרים עם מרכז שירות לאורח על התקלות,
עכשיו למה זה טעות שלכם כמו שאני סומך על הבל בוי שיביא לי את הדברים לחדר בלי שאני מפחד גם ככה סמכנו שיביאו את הלול כמו שהוא ככה עם השקיות כי היו לנו המון תיקים והעגלה הייתה עמוסה אז בגלל זה האחריות על המלון במקרה זה למותר לציין שבכלל הביאו לנו לול אחר והבחור שהביא את הלול אמר לנו שזה לול מהקומה ה 2 כלומר אפילו את הלול שלנו השאירו שם,
אני לא מתכוון לוותר אם אני לא יקבל פיצוי הולם כמו חופשה במתנה או זיכוי על החופשה הנוכחית, אני אתבע בבימ"ש לתביעות קטנות על כל הנזק שנגרם לי לאשתי ולתינוקת שלי,
מה שגם אני לקוח קבוע שלכם תבדקו אותי
שמי: לוי לירן ונטלי
רחוב הרב עוזיאל 18 באר יעקב
מיקוד: 70300
פלא: 052-5999909 פקס: 077-5558668.
העתקים:
עו"ד לוי טיילר ושות',
יחסי ציבור ודוברות שלמור תקשורת בע"מ

בברכה,
לוי לירן
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי או פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס. תגובה:
יישלח מכתב מטעם המלון, בהמשך לשיחה עם עוזרת המנכ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה