|
|
|
|
|
|
חדרים מתחת לכל ביקורת זילזול בלקוח. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ודודתי שהיינו בפסח במלון הרודס ת"א.כאשר קיבלנו את המפתח לחדר ועלינו אליו כבר אז בדרכינו מעלה הבחננו בפגמים רבים,כמו מעלית אחת למשל שהבננו לאחר מכן שהיא של הפועלים (כנראה בגלל המראה) השטיחים בפרוזדור מלוכלכים מצבע או כל דבר אחר... והחדרים מתחת לכל ביקורת!!!! הדלת במרפסת לא נפתחת השירותים סתומים, הטלוויזיה ללא קליטה, אחרי שהתלוננתי בפני מהנל והעוברנו חדר גם שם לא היו בעיות צנרת כמו כן סתימה הן בשירותים ובמקלחת עד כדי המים יוצאים מבעד הדלת אל החדר ואף מחוץ לו!!! יש לציין שגם בערב השני בחדר האוכל הושיבו אותנו מאוד מרוחקים מהמזנון מבלי להתחשב בדודתי שקשה לה ללכת ולא יכלה לקום כדי לראות מה ברצונה לאכול כך שהמצב אילץ אותי להביא לה את אוכל אליה וכשהגעתי כבר לשולחן האוכל היה מתקרר בדרך!!! אין מילים לתאר כמה שזה פוגע!! על מה שילמנו 4380שח'.
|
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הנני מודה לך על בחירתך להתארח במלון הרודס תל אביב. |
תגובה: |
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. |
פתרון: |
|
|
|