פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קלקול קיבה חמור בגולדן טוליפ פריויליג אילת ותשובה מזלזלת מרשת פתאל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
גולדן טוליפ פריויליג אילת כתובת:
מנחם בגין 132, מגדלי עזריאלי, המגדל המשולש, קומה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 24.4 התארחנו במלון גולדן טוליפ פריוויליג' אילת. אני חייבת לציין כי השירות היה נהדר אך החדרים היו מלוכלכים והאוכל ברמה בינונית ביותר. לאחר ארוחת הערב. קיבלנו בעלי ואני קלקול קיבה ובעלי אף חטף הרעלת קיבה קשה ביותר. מיד פנינו למנהל חדר האוכל שהוריד את הסלטים הספציפיים שאכלנו מהתפריט. שלושה ימים לא יצאנו מהמלון והנופש נהרס!!!. שלחנו תלונה לרשת פתאל והפיצוי "ההולם" שנתנו לנו הוא : 50% הנחה בשהות הבאה שלנו במלון גולדן טוליפ פריוויליג'. ברוב חוצפתם הם מצפים שנחזור לאותו המלון ועוד נשלם כסף בעבור זה! אין גבול לחוצפה. אני בחודשים מתקדמים להריון וזו היתה ה"מתנה". הפיצוי המזלזל גרם לי להבין שרשת פתאל לא תזכה לראות אותנו יותר ואנחנו לא מתכוונים לוותר והצעד הבא הוא תביעות קטנות ועורך דין גדול
בריאותי כלכלי סוג הנזק :
החזר כספי, או נופש חלופי במלון אחר פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירת להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג'. תגובה:
מכתב תשובה נוסף נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה