עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
שבת 04 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ים המלח |
כתובת: |
ים המלח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד מנכ"ל מלונות פתאל
אדון נכבד,
בתאריך ה-3.4 הגענו למלון לאונרדו בים המלח אני ומשפחתי כדי לנפוש במהלך השבת . (כחמישה חדרים).
אם הגיענו למלון ציינו בקבלה כי היננו שומרי שבת, לקחנו מפתחות שבת, וציינו שנפנה את החדרים במוצ"ש מכיוון ואיננו נוסעים בשבת.
ביום שבת ה-4.4 בסביבות השעה 4 הגיע עובד נקיון, אשר בשיא חוצפתו , פתח לנו את החדרים ללא התראה!
בחדר אחד ישנו שתי בנותיי הגדולות לאחר שחזרו מהבריכה, בלבוש מינימלי, ובעודן ישנות נכנס העובד לחדרן.
לחדר אחר נכנס העובד כשבעלי ואני ישנו צהריים.
לחדר הנוסף נכנס העובד כשאחיינתי הייתה במקלחת.
ובחדר אחר, בו ישנו גיסי וילדיו, בשעה שהם היו בבריכה, נכנס העובד והחל לנקות את החדר במטרה לפנותם.
לאחר כניסותיו, הסברנו לו שאין אנו מפנים את החדרים עד הערב וביקשנו שלא יכנס שוב מכיוון ואנו שוהים בחדרים. אך בקשה זו לא הועילה, הוא פקד את חדרנו כל חצי שעה, ופשוט פתח אותם ונכנס.
לאחר שפעמיים שזה קרה הלך גיסי לדבר איתו ולהבהיר לו שזה לא לענין שהוא כך נכנס לחדרים ופוגע בפרטיותינו. העובד החל להתעצבן וגם גיסי, ואז החל העובד לקלל את גיסי באנגלית, קללות שהם פשוט בושה לכל אדם.
יש לציין כי בעלי הינו איש עסקים , ואנו נופשים רבות במלונות ברחבי הארץ, אך עוגמת נפש שכזאת מעולם לא חווינו. ישנה פה פגיעה מובהקת בפרטיות , חוסר כבוד לנו בתור אורחי המלון שציינו כי היננו שומרי שבת. וכמובן, ניבולי פה מסוג זה לא מקובלים בשום מצב.
אנו חזרנו פגועים מאוד וכועסים מהחופשה, מצאנו את עצמנו לאחר התקרית יושבים בלובי 3 שעות עם המזוודות עד שתצא השבת. הדבר חמור מאוד בעינינו, ופגע בי ובמשפחתי עד מאוד.
לטיפולך והתייחסותך, אילנה רוזן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על ההעוולה שנגרמה לנו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|