פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות וגישה מגעילה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו שני חדרים על שם מישפחת ברכה דרך אשת טורס {אנחנו עובדי מישרד הביטחון ] לאחר שהגענו למלון שאלנו בקבלה איזה חדרים מגעים לנו בגלל שבאנו 4 אנשים כל חדר נאמר לנו שמי שמזמין דרך אשת טורס מקבל את החדרים הכי פשוטים במלון הלכנו ודיברנו בקבלה אולוי אפשר לשדרג נאמר לנו שהמלון בתפוסה מלאה כדי לא לפספס חופשה עזבנו את זה שקראו לנו לקבל חדרים קיבלנו חדר אחד כאילו משודרג מישניכנסנו לחדר ביקשנו שני כריות נוספות וסדין ביגלל שכולו היה אם שערות ווביקשנו אים אפשר לא לשפץ את החדר לידינו בשעות הצעריים אמרו לנו שהם יפסיקו עוד 15 שעה לאחר 30 דקות שהרעש החמיר ודרך אגב גם הכריות לא היגיעו והסדין היתקשרנו שוב לקבלה וביקשנו שוב לאחר 5 דקות היתקשרה מנהלת בשם חדווה ואמרה לנו שמותר לה לשפץ את המלון בצעריים ובכל שעה ואם ניתלונן תחזיר אותנו בחזרה הבייתה לאחר 5 דקות נוספות היתקשר מנהל הקבלה ואמר" שנפנה את החדר מייד אתם הולכים לחדר אחר וקטן מה שמגיע לכם" אמרנו לו שאנחנו לא מוכנים לפנות והוא ניתק לאחר 5 דקות היתקשרה טובה מנהלת אשת טורס וניסתה ליראות מה קרה ולהרגיע עיניניים והביטיחה לסדר הכל ההבטחה לא היתקימה מפני שהרעש לא הופסק והשינה הלכה לנו וסדין והכריות הגיעו בערב תודה תודה לכל הקלאב מד ורשת פאתל . אני חושב שעברנו מסכת היתעללות נפשית ופיזית ביגלל זה היתבאסנו מהנופש לגמרי !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחת ברכה על בחירתכם להתארח במלון קלאב מד קורל ביץ'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה