פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגיק פאלאס אילת - זוועה! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בסופ"ש האחרון נפשנו אני בעלי והילדים במלון מגי'ק פאלאס בהתחשב בעובדה כי רבים המליצו על המלון .... אך הסתבר שהתאכזבנו קשות!
ביום הראשון שהגענו עוד בצהרי היום המזגן בחדר לא קירר כראוי ולאחר ניסיונות לאתר את הקבלה בטלפון (חצי שעה עד שעונים לטלפון פשוט בושה לבית מלון ברמה של 5 כוכבים) הגיע טכנאי לתקן את המזגן וגם לא עזר ... לקח כמה שעות עד שהמזגן חזר לפעול כראוי שעות שסבלנו מחום נורא !
השירות במלון פשוט זוועה , העובדים לא אדיבים (בלשון המעטה) , לא עונים בטלפון הקבלה במשך דקות ארוכות ומתישותתת.
האוכל בחדר אוכל היה פשוט מזעזע - הגישו לחמניות ולחם "שישב" במקפיא אולי שבועיים!!! לא טרי ומגעיל.
במסעדה של הבריכה נאמר ביום א' 12.6.11 כי אין קטשופ בכל המלון!!! וכמו כן יש שניצלים רק מקמח מצה!!!!!!!!! האם זה הגיוני שדבר כזה קורה בבית מלון 5 כוכבים???? אני ממש מצטערת ש"בזבזתי" את מיטב כספי על החופשה השנתית משפחתית שלנו על מלון כזה מגעיל!
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה