פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרידיאן ים המלח והיחס כלפי עובדיה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
מרידיאן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להעלות כאן בעיה מאד חמורה שקיימת במלון מרידיאן ים המלח.
אני רואה פה המון תלונות מצד האורחים(ובצדק) אך שום תלונה מצד העובדים, והגיעה הזמן שמישהו יעלה את הבעיה הזאת.

זה לא חדש לאף אחד שבמלון מרידיאן עובדים מאות עובדים עבודה פיזית נורא קשה, כגון חדרנים, מלצרים, מנקים, פקידי קבלה, טבחים וכו. חלקם עובדים כל המשמרת על הרגליים, עם חצי שעה הפסקה בלבד, ומי שעובד משמרות ערב מקבל ארוחה חלבית לא משביעה בשעה 17, ולא אוכל כלום יותר. סיום המשמרת הוא ב00.30, -7 שעות בלי לאכול!- וברגע שעובד נתפס "מנשנש " משהו כדי להחזיק את עצמו על הרגליים מקבל צעקות מהמנהל, עלבונים ואף קרה שפיטורים.

רצוי לציין שהעובד שצריך לעבוד מול קהל-האורחים- לא רק שצריך לסבול את החוסר הערכה מצד המנהלים הרעב והכאב ברגליים אלא גם לשמור על קוצר רוח ולהמשיך להיות נחמד מול אורחים, דבר המקשה על העובד עד מאד.

כמובן שהעובד לא יכול להתנחם במשכורת, שלא רק שמקבל מינימום, גם לא מחשבים לו שעה מהמשמרת (בגלל ההפסקה והזמן התארגנות),מורידים לו מהמשכורת על ארוחות בחדר אוכל עובדים, בטח שבטח לא מחשבים את הזמן נסיעות מערד/דימונה לים המלח ובחזרה, ולא חסר מקרים שהמלון "מעלים" ימי עבודה מהתלוש משכורת של העובד, או מחסר שעות עבודה של העובד.

בגלל התנאים האלה, הרבה עובדים מתפטרים כל הזמן, ויש חוסר בעובדים.כתוצאה מכך, אני אישית מצאתי את עצמי עוסקת בעוד תפקידים, במשמרת אחת עבדתי ב4 מחלקות שונות בשל חוסר עובדים.

אני גם רוצה לציין שהרבה פעמים ניסיתי לפנות למנהלת כח אדם, וההמנהלים האישיים מנעו את זה ממני ואמרו לי ש"זה בסדר", שהם יטפלו בזה, דבר שלא קרה לעולם.

עוד משהו מחריד שקרה לי במלון מרידיאן ים המלח הוא שבאמצע עבודתי הותקפתי מילולית ע''י עובדת שיש לה "יחסים אישיים" עם המנהלת שלי, ופשוט מה שקרה זה שאני נשלחתי הביתה והושעתי לשבוע ללא בירור בכלל, והעובדת התוקפת המשיכה לעבוד כאילו לא קרה ולא עשתה שום דבר לא בסדר.

לסיכום אני רואה את העבודה במלון מרידיאן ים המלח כעבודה לא מכובדת בכלל, שלא מכבדת את עובדיה ואת עצמה.
אני מקווה שאם התלונה הזאת מישיהו יתחיל לנער שם משהו, ולא כמו שכל המנהלים עושים שם, יעבירו את הכדור למישהו אחר וישטפו את הידיים.
אני לשמחתי כבר לא עובדת שם, אך אני מקווה מאד שהחברים שנשארו לעבוד שם יקבלו לפחות את המינימום כבוד והערכה שמגיעה לעובד.

תודה רבה.


עלבון סוג הנזק :
אני מציעה להתחיל להתייחס ביותר חשיבות לעובד הפשוט, כי עובד ממורמר יכול לעשות נזק חמור מאד למלון. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אופירה אדג'ג'-מנהלת מש שם ותפקיד:
ראשית ברצוני לציין כי כל נושא הקשור ברווחת ותחושת העובדים נמצא אצלנו בעדיפות עליונה.
אתמול התקיימה שיחה בין אליזבט ובין הנהלת המלון,על מנת לקבל פרטים ברורים ומדוייקים יותר כלפי הסוגיות שאליזבט העלתה,מכיוון שעפ"י בירורים במלון ,עד כה, הנתונים שונים.אליזבט הודיעה כי היום היא עוברת ניתוח וברגע שהיא תתאושש היא תגיע למלון ונעשה בירור מקיף.
תגובה:
ממתינים להגעתה של אליזבט פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה