|
|
|
|
|
|
אין ביטוי לרגש האכזבה במיוחד כשמדובר בחתן וכלה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מלון לאונרדו סיטי טאוור |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חתן וכלה כמלך ומלכה ביום המיוחד בחייהם נאלצו להתמודד עם סתימות בשירותים ובמקלחת של המלון ביום הראשון בעוד שהחדר "שודרג" לחדר club במקום standart .
שמפניה חמה ללא קרח, קמצנות של נתינת בקבוקי מים ( כמשקה הבסיסי)
מים קטן לכל אחד - בתגובה נמסר: אפילו המנכל יהיה מרוצה מבקבוק של מים קטן (כן בטח...)
פשוט בושה ואכזבה גדולה!!
( פרט חשוב נוסף...החתן והכלה - קיבלו את זה כמתנה לחופתם מאחות שכ"כ רצתה שרק יהיה להם טוב...)
מה ביקשנו? שיתייחסו אליהם כאל חתן וכלה אחרי שכ"כ רצו לדאוג להם?!?!?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|