פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין ביטוי לרגש האכזבה במיוחד כשמדובר בחתן וכלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מלון לאונרדו סיטי טאוור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חתן וכלה כמלך ומלכה ביום המיוחד בחייהם נאלצו להתמודד עם סתימות בשירותים ובמקלחת של המלון ביום הראשון בעוד שהחדר "שודרג" לחדר club במקום standart .
שמפניה חמה ללא קרח, קמצנות של נתינת בקבוקי מים ( כמשקה הבסיסי)
מים קטן לכל אחד - בתגובה נמסר: אפילו המנכל יהיה מרוצה מבקבוק של מים קטן (כן בטח...)
פשוט בושה ואכזבה גדולה!!
( פרט חשוב נוסף...החתן והכלה - קיבלו את זה כמתנה לחופתם מאחות שכ"כ רצתה שרק יהיה להם טוב...)
מה ביקשנו? שיתייחסו אליהם כאל חתן וכלה אחרי שכ"כ רצו לדאוג להם?!?!?
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה