פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אינה הולמת של עובד במלון. נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כל הסיפור כזה מצחיק שאני מתבייש לספר אותו אבל, אין לי ברירה.

בתאריך: 08/06/11 בחג שבועות הגעתי בשעות הצהרים לבריכה של המלון לאונרדו אין בירושלים.
התארגנתי והתיישבתי בבריכה ולאחר מכן ניגשתי לדלפק לקבל מגבת, ולא היה אף אחד. חיכיתי מספר דקות ועדיין לא הגיע אף אחד, ומחוסר ברירה לקחתי 3 מגבות מהמדף והלכתי.

ניגשה אלי עובדת בשם מאי ואמרה לי "למה לקחת יותר מדי מגבות? זה לא יפה", עניתי לה בצורה עדינה "אין לי בעיה להחזיר מגבת ואם היית במקום היה נחסך האי נעימות ".
אני מאמין שיש לעובדת לחץ והיא צריכה להחליף את המציל בזמן ההפסקה שלו, וגם לאכול, ולקנות ארטיק, או לשבת עם המציל ולפטפט עימו וכו.........

בתאריך: 18/06/11 ביום שבת הגעתי שוב בשעות הצהרים לבריכה.
התארגנתי והתיישבתי בבריכה ולאחר מכן ניגשתי לדלפק לקבל מגבות, וגב' מאי הפעם להפתעתי הייתה במקום, ביקשתי ממנה 5 מגבות כי היינו 4 מבוגרים ותינוק, קיבלתי 3 מגבות ולטענתה "אין מספיק מגבות ויש עוד אורחים בבריכה וצריך להספיק לכולם" , שמאחוריה על המדפים הרבה מגבות מקופלים. לא רציתי להיכנס לאימות עימה והמשכתי בדרכי.

לאחר שעתיים בת זוגתי ניגשה וביקשה מגבת נוספת ונאמר לה "למה אתם לוקחים ולא מחזירים את המגבות??????". האם אנחנו לוקחים את המגבות לבית?????

באנו בכדי להנות, שילמנו מחיר מלא כנדרש, לא רוצים להרגיש שעושים לנו טובה שנותנים לנו מגבת......

לפני עזבתי את הבריכה החזרתי את כל המגבות לגב' מאי בכדי שלא יהיה לה ספק שהמגבות שקיבלנו לקחנו אותם לבית.
וביציאתי הייתי חייב להגיד לה, שההתנהגות שלה מגעילה וכך לא מתנהגים.
תגובתה של העובדת " זו דעתך ואני חולקת עליך, ורק ישראלים מתנהגים בצורה כזו ואני לא ישראלית" זה מאוד קומם אותי, לא הגבתי ויצאתי בבושת פנים.

האם המקום מיועד לתוצרת חוץ ולא לישראלים???

בעבר הרחוק לפני שהתחלתי לעבוד במשטרת ישראל עבדתי באחד מתחומי המלון והחזקתי כ- 20 עובדים. תמיד אמרתי לעובדי "הדבר הראשון!! שירות טוב ויחס חם לאורח".

כיום בתפקיד כע' מפקד בית שוטר בירושלים עם מלונית קטנה כ- 80 חדרים 280 דיירים זמניים (שוטרים) נותן שירות, ובמבצעים גדולים של המשטרה וכשאין מקום בבית שוטר אני עובד מול מלונות ואכסניות בירושלים.

רשת פתאל שמעסיק כ – 7000 עובדים, חבל מאוד שישנה עובדת אחת שמצליחה להרוס את שם של החברה ואת יום הכיף של אורח במלון.

אבקש את טיפולכם המסור, בכדי שנמשיך להגיע וליהנות במלון.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא אירוח בבריכת מלון לאונרדו אין ירושלים. תגובה:
נערכה שיחת התנצלות עם מנכ"ל המלון.
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה