פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח מאכזב במלון פתאל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג עם תינוקת, והתארחנו לסופשבוע במלון מרידיאן בים המלח. ביצענו הזמנה טלפונית דרך הדקה ה-90, וסגרנו על סוויטה משפחתית עם נוף לים. כשהגענו למלון קיבלנו סוויטה ללא נוף לים וחזרנו לקבלה לבקש סוויטה עם נוף לים. נאלצנו להמתין יותר משעה בשביל לקבל מפתח לחדר! ברצוני לציין כי הנני אישה בהריון מתקדם וכל הטלטול הזה, וההמתנה המתמשכת היו קשים מאד בשבילי, וגם בשביל ביתנו התינוקת. בנוסף המעליות והמסדרונות לא היו ממוזגים למרות החום הכבד! חדר האוכל לא היה ממוזג דיו ומלבדינו אורחים רבים נוספים התלוננו על החום אך ללא הועיל. האוכל לא היה משביע רצון, בטח לא ברמה של מלון שמדורג חמישה כוכבים. בחדר החלונות היו כבדים מאד, ולא היה באפשרותי לפתוח אותם כלל! בעלי בכוחות מרובים הצליח. בנוסף החלונות לא נסגרו הרמטית וכל הלילה סבלנו מהרוחות שהזיזו אותם מצד לצד. כשביקשנו לדבר עם מנהל יחסי הציבור נאמר לנו שהוא יגיע אלינו אך הוא לא פנה אלינו כלל וכלל. בסופו של דבר הגענו לסוף החופשה ללא שינה טובה בלילות, ללא הנאה מן הארוחות, סבלנו מהחום הכבד גם בתוך המלון וכזוג שומר שבת היה לנו קשה מאד מאחר והמוזיקה של הלובי התנגנה בתוך חדר האוכל בארוחת יום שישי בערב. אנחנו מאד מאוכזבים והטעם המר מן החופשה עליה חלמנו, ועליה שילמנו ממיטב כספנו, נשאר עד היום. לכן החלטנו לפנות אליכם, בתקווה שנוכל לחזור ולבלות את חופשותינו ברשת מלונות פתאל כמו שאנחנו רגילים... תודה מראש, עינת וסיון דניאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה