פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות גרועעע נושא התלונה:
לוי אבי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
אילת לאונדו קלאב כתובת:
תיאור הבעיה:
15/7/11

לכבוד
פניות הציבור רשת מלונות פאתל שלום רב !!!
הנדון: עוגמת הנפש במלון לאונרדו קלאב
שלום רב שמי אבי לוי פון 0507630350 מייל [email protected]
היי שלום רב כחלק מחופשתי השנתית הייתה השנה ולצערי במלון לאונרדו קלאב הומלץ לי בחום ע"י חבר שהוא סוכן נסיעות בחברת ישראייר.
הגענו למלון בתאריך 10/7 -14/7 חוצפה שאינה קיימת באף נותן שירות בארץ ובעולם
בקבלה היה נציג מאוד נחמד בשם גוסטון אשר קיבל אותנו ממש יפה
מכאן הכול התחיל ברגע קבלת החדר הופיעו נמלים בחדר האמבטיה התעלמנו ואמרנו זה יעבור .
ולאחר מכן כניסה לחדר האוכל עמדה נציגה בעלת התנהגות בלתי הולמת שפה זולה התנהגות מגעילה מאוד .
המשכנו להתעלם רכשו סה"כ 3 חדרים מס 336 /337/338 ולצערי פעם אחרונה שאני יבקר במלון זה .
משם המשיך היחס המשפיל כאשר הגיעו אלינו אורחים שלנו בשעה 22.00 בלילה לבקר אותנו בלובי של המלון הכול נרכש ע"י מזון +משקאות לא ביקשנו דבר מלבד קרח שגם זה לא היה .
כאשר הגיעו האורחים לא נתנו להם להיכנס אדם המגדיר את עצמו בשם אלי זמר +קב"ט המלון התנהגו אלינו בצורה גועלית שאינה דומה לשום מקום שמכבד את עצמו לבסוף לאחר דין ודברים של 40 דק' נכנסו אלינו אורחינו .
לאחר מכן בבוקר שלמחרת לא נעשה אצילנו שירות חדרים בחדר לא התבצע ניקיון כלל חשבנו שזה טעות אבל מסתבר שעוד אורחים במלון סבלו מכך לאחר שיחה לקבלה נשלח אילנו חדרן וניקה וסידר אבל אמר אין מגבות רוצה תתקשר 0 לקבלה התקשרו שלחו אילנו נציג עם מגבות כך נמשך כל תקופת החופשה במלון היינו צריכים ל"רדוף " אחרי החדרן כל יום לא היה נעשה ניקיון לאחר כעס רב פנינו לקבלה ונענו בחוסר תשובה הולמת "אולי ביקשתם שלא ינקו לכם את החדר "??!?

ומכאן המשיך מסע הייסורים מזגן החדר לא עבד במשך כל הלילה לאחר שיחה לקבלה נטען כי אין איש אחזקה רק בבוקר יגיע מיותר לציין שכל אותו הלילה היה סבל שאכן אנו באילת והחום רב בבוקר הגיע איש אחזקה שאמר כן ידוע לנו יש תקלות רבות למיזוג זו מערכת ישנה סידר את המזגן באופן זמני רמת הקור של המזגן הייתה נמוכה מאוד כמעט ולא הורגש .
בחדר האוכל היה מחסור של כוסות לשתייה הכלים היו ברמה נמוכה מאוד כלים עם לכלוך רב .
צוות המלון היה ממורמר יחס מגעיל ואני שואל זהו "הכול כלול" בשעה 23.45 כיבו את המזגנים בלובי כדי שהאורחים יסתלקו משם
לשאלת האורחים נאמר כי המזגן דולק אבל בפועל לא דובים ולא יער

בבר הבריכה כל פעם היה חסר משהוא פעם קרח פעם שתייה כל פעם דבר אחר

ואני שואל את מיטב כספנו שילמנו חופשה זוועתית שלא רק אנו הרגשו גם אורחים רבים מדוע אתם עושים דבר כזה הרי אתם מעוניינים שיחזרו שוב אז צר לי לאכזב לרשת שלכם לא נחזור לאחר היחס המשפיל שעברנו

אנו מבקשים מכם תשובה הולמת ופיצוי עבור כל היחס שקיבלנו .
בתודה מראש
אבי לוי
0507630350 מייל [email protected]


העתקים :פניות הציבור רשת פאתל
פניות בציבור
אתר תלונה
חברת ישראייר
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה