פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
לאונרדו פלאזה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.7.11 בחרנו משפחתי ואורחי שהגיעו מחו"ל ביום כיף במלון "לאונרדו פלזה" בים המלח,בחרנו דווקא במלון הנ"ל משום שקיבלנו המלצות טובות לגביו.
הגענו בשעה 11:00 ועד השעה 17:00 הכל היה מושלם ומאוד נהנו.
אולם בשעה 17:45 התחוללה דרמה בלובי המלון, גיסתי אשר נמצאת בשלבי הריון מתקדמים (חודש 9) החלה לפתע להקיא, לרעוד בטירוף, ולזעוק מכאב, מבוהלת ומפוחדת רצתי לקבלה וצעקתי "תזמינו דחוף אמבולנס" המצב המשיך להחמיר ובמקרה ולמזלנו היה באותו זמן בלובי גם רופא תייר שהגיע מצרפת אשר רץ לעזור לה, נרגענו כאשר ראינו שהיא בטיפול, אבל עדיין היה צורך ממשי באמבולנס
(כיון שהיא נמצאת בחודש 9) בזמן שהדרמה מתחוללת הגיעה לפתע סגנית מנהלת המשק של המלון (או שהיתה שם לפני ופשוט מהלחץ לא הבחנתי בה) היא החלה לצעוק לאנשי הלובי "למה הזמנתם אמבולנס? "אין צורך באמבולנס"! "תבטלו את האמבולנס" "יחייבו אותנו בכסף או שאותם חבל" חבל????? גיסתי שוכבת שם חסרת אונים, וכל מה שמעניין את "סגנית מנהל המשק זה הכסף?? בנתיים הרופא שהיה שם במקרה ממשיך להיות איתה ואנחנו ממתנים לאמבולנס/ או לרופא של המלון, שאלתי את הסגנית מה קורה עם הרופא והיא ענתה לי שהוא בחדר וכבר מגיע, דבר שהתגלה כלא נכון כיוון שהוא רופא איזורי ולא נמצא בחדר. האמבולנס הגיע לאחר רבע שעה וגיסתי כבר התאוששה תודות לרופא שהיה שם במקרה.והעדיפה לא להתפנות באמבולנס. האמבולנס עזב את המקום, הרופא האיזורי של המלון הגיע ולקח את גיסתי לבדיקה בחדר והדרמה בלובי הסתיימה.לפתע הגיעה רותם יחזקאל מנהלת קשרי אורחים ושאלה האם הכל בסדר?בזמן שאני מגלגלת בפני רותם את השתלשלות הסיפור,הגיעה אורחת שהיתה עדה לדרמה, וטענה בפניה שהיא פוחדת לישון שם הלילה כיון שבעלה חולה לב והיא מאוד חרדה שאם יקרה לו משהו חלילה אין רופא במלון שיעזור לו במיידי, היא הצדיקה אותי לחלוטין. רותם הבטיחה לחזור אליי לאחר שיחה עם סגנית מנהל המשק (יש לציין שרותם פעלה כראוי).
יש לציין גם שאני לא מעוניינת שאתה סגנית מנהלת משק תענש או חלילה תפוטר, אלה שתבדקו את הנהלים אצלכם ותפיקו לקחים. למזלנו המקרה שלנו הסתיים עם סוף טוב. תודה מראש, ליז זרוק

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה