פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה לא תקינה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
מרידיאן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי תשובה שי,
אני ואשתי ביקרנו במלון מרידיאן ים המלח בתאריך ה7/7/11 ועד 9/7/11 סוף שבוע.

ברצוני להתלונן לגבי מספר אירועים מאוד חמורים שמאוד לא מתאימים לחופשות שלנו בעבר במלונות רשת פתאל.

אני בתור לקוח חוזר מספר רב של פעמים במלונות שלכם בים המלח ובאילת ,רוצה להציג מספר אירועים ממש לא מקובלים בזמן שהותנו במלון:

1.החל מהדקה הראשונה שלנו במלון, הגענו בשעה 14:00 וההינו צריכים להמתין 50 דקות בתור בקבלה, בחיים שלי בשום מלון בעולם לא המתנתי כל כך הרבה זמן לקבלת חדר, לאחר חמישים דקות התבקשנו להמתין בקומת הברכה 15 דקות נוספות לקבלת החדר.
לאחר מכן הגענו לחדר וגילינו שבחדר שתי מיטות יחיד ועוד שתי מיטות מאולתרות פתוחות, שוב נאלצתי לרדת לקבלה להמתין בתור עוד רבע שעה ושם קיבלתי תשובה מאוד מרגיזה "אדוני אנחנו מצטערים
אך אין לנו מיטות זוגיות ונוכל לחבר את שתי המיטות" אני בחרתי במלון מרידיאן ים המלח כי רשום שהוא המלון המפואר ביותר בים המלח, שילמתי מחיר מלא וזאת התשובה שקיבלתי!!
לאחר ויכוח נוסף פתאום מצאו חדר עם מיטה זוגית ושוב שתי מיטות נוספות פתוחות שהבטיחו לאסוף אותם אך אספו בסוף רק אחת.(כל החופשה נשארנו עם מיטת יחיד פתוחה בחדר)

2. ביום שישי בבוקר ירדנו לחוף הים של המלון ושם גילינו שאין שומר או עובד מטעם המלון ובשל כך החוף מלא באנשים לא מהמלון שתפסו את כל המיטות ואם כבר מצאנו מיטה אחת היא הייתה כבולה בשרשראות ברזל ולא היה מי שיפתח אותה.

3.בנוסף לא נאמר לנו שאחת הבריכות נמצאת בשיפוץ ולא פעילה ובכך הבריכה הראשית הייתה מפוצצת ללא כיסאות ומיטות בכלל!!!,מדוע לא מודיעים שהבריכה בשיפוץ באשר ביצעתי את ההזמנה?

3.ביום שישי בערב בחרנו לרדת מוקדם יותר לארוחת ערב בשעה 8:10 בשביל לא להפסיד את המופע בשעה 9:00,כאשר הגנו לקומת מזון נחרדתי לראות כ 50-60 איש עומדים בכניסה וצועקים ללה הפסקה,
לאחר עמידה בתור של חצי שעה התברר לי שאין מספיק מקומות ויש אנשים שכבר ממתינים 50 דקות לשולחן, כאשר הגיע תורנו להיכנס לחדר האוכל, עמדו לציידנו קבוצה של 15 אנשים כועסים שהחליטה שהיא לא עומדת בתור ונכנסה לחדר האוכל ללא אישור של הבחור בכניסה ותפסה את השולחנות הפנויים להם המתנו כבר 40 דקות, שוב אנחנו צריכים להמתין כי לא בחרנו להתנהג בברבריות.
אך מה שמאוד מרגיז שבמנהל שנכח באזור לא עשה כלום בנדון ורק אמר שהוא מצטער ואין לו פתרונות.
לאחר שעה קיבלנו שולחן ללא סכום ומפיות, ההינו צריכים לחפש בחדר האוכל סכום ומפיות.
מיותר להדגיש שאת המופע כבר לא הספקנו לראות.


לסיכום: אני באמת לא בחור שאוהב להתלונן אבל בתור לקוח חוזר אני יודע מה אני אמור לקבל ברשת פתאל וזה בטוח לא השירות והאיכות שמאפיינים את הרשת.
הפעם בחרתי לכתוב מכתב זה כי הרגשתי שכל החופשה נהרסה לגמרי, חופשה שחיכינו לה כל כך הרבה זמן ואמרתי לעצמי שעל זה כבר אי אפשר להבליג.
אני לא חושב שבמלון חמישה כוכבים שאמור להיות מאוד מפואר ואיכותי אנחנו צריכים לקבל שירות כזה, זאת הייתה חוויה מאוד לא נעימה והשאירה טעם רע מאוד.

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא,
בכבוד רב
תשובה שי
052-4414474
עוגמת נפש סוג הנזק :
חופשה חלופית פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה