פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה בלתי הולמת מרשת פתאל נושא התלונה:
לוי אבי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אבי לוי כתבתי לרשת פתאל ולא קיבלתי תשובה אולמת ופיצוי על עוגמת הנפש לאחר היחס הגרוע שקיבנלו במלון לאונרדו קלאב אילת יחס גרוע שירות על הפנים מיזוג לא תקין ובנוסף עוד שולחים לי מכתב שצוחק עליי בושה וחרפה אני דורש פיצוי הולם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עוגמנת הנפש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה