פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרה חמור של דיזינטריה במלון קלאב מד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי התארחנו במלון קלאב מד בתאריכים/24/7-30/7, מדי שנה אנחנו מתארחים במלונות של הרשת ומאוד נהנים. ביום השלישי לחופשה,בני בן השנה וחודשים חטף שילשולים נוראיים המלווים בחום גבוה ולא היה מוכן לאכול,נסעתי לבית המרקחת בסופר פארם וקניתי תרופות ובמשך כל השהות במלון ישבתי עם הילד בצל או בחדר מחשש שיתייבש.ביום שבת בבוקר הילד התחיל להקיא ואז כבר חששתי מהתייבשות ונסעתי לבית חולים יוספטל בשמונה בבוקר.הילד נבדק ונמצא שהוא אינו מיובש והרופא ביקש לעשות לו בדיקות במידה והחום יימשך במרפאה באיזור מגורינו ואמר כי הוא חטף וירוס.ביום ראשון הגעתי למרפאה והרופאה אמרה לחכות כמה ימים ולתת לשתות המון..כך עשיתי,וביום חמישי בבוקר כשכבר כל השבוע הילד משלשל ואין הפוגה הרופאה ערכה לו בדיקות צואה והתקשרה ביום חמישי בערב לומר שהבדיקות לא הגיעו וזה אומר שישנו חיידק כלשהו..ביום שישי בבוקר פניתי למרפאה שהיא מעין מוקד חירום ושוב לא היו תשובות מהבדיקה-והילד עדיין משלשל! ביום ראשון בבוקר,הרופאה מתקשרת ואומרת להגיע דחוף למרפאה כי לילד נמצא חיידק מסוכן או במילים אחרות "דיזינטריה" ויש צורך לקבל אנטיביוטיקה במשך 6 ימים.פניתי למרפאה והרופאה אמרה כי החיידק מגיע ממקורות מים מזוהמים בעיקר אצל ילדים...סיפרתי לה שהיינו בבית מלון והיא אמרה שהחיידק כנראה הגיע מהבריכה!!!אני נחרדתי לשמוע ....כשהתקשרתי למלון ונתנו לי לדבר עם מירב העוזרת מנכ"ל,היא התייחסה בצורה לא מכובדת וסיימה את השיחה במילים:"תעשי עם זה מה שאת רוצה"...אני המומה מההתייחסות הלא מכובדת לאורח מלון ששהה שבוע שלם אצלכם..הילד חלה במהלך השהות במלון,לא הבאתי איתי מים מלוכלכים מהבית וזו איננה פעם ראשונה שבני נמצא בבריכה ואף פעם לא קרה דבר דומה....עד לרגע כתיבת שורות אלה,הילד עדיין משלשל ומקבל אנטיביוטיקה..עוגמת הנפש שנגרמה לילד בעיקר וגם לי שישבתי ריתו בחדר/בלובי ולעיתים רחוקות ירדתי לבריכה וגם אז ישבתי בצל ולא יכולתי להנות כלל איננה ראויה להתייחסות כזו ובטח לא אחרי שהילד חוטף חיידק מסוכן מהמים של הבריכה!אני מתארת לעצמי כי את יודעת ממה נדבקים בחיידק מהסוג הזה:או מאוכל מזוהם או ממים מזוהמים כך שההידבקות היא באחריותכם.. אציין כי ביום השני לשהותנו (למיטב זכרוני),היה ילד שעשה צרכים במים וכל האורחים פונו והבריכה מולאה מחדש...חמור מאוד שבבריכה של מלון המים יהיו מזוהמים עד רמה כזו שילדים יחלו ממנה...אינני מתכוונת לעבור בשתיקה על המקרה,לא אחרי ההתייחסות של עוזרת המנכ"ל אודה לך אם תעשי "בדק בית לגבי איכות המים שבבריכה ולגבי "איכות" כוח האדם שניצב לשרת את הלקוח שמגיע להתארח...אודה לתשובתך המהירה ואציין כי עד כה,מאוד נהנתי מכל חופשותיי ברשת פתאל..

נזק נפשי,כלכלי סוג הנזק :
חופשה במלון כדי שנוכל באמת להנות ממה שיש למלון להציע.. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון קלאב מד קורל ביץ'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה