פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ארקדי, בתאריכים 4/8-7/8/2011 התארכתי עם אשתי ושתי בנותיי במלון מג'יק סנרייז. כאשר הגענו למלון הכל הייה נראה אופטימי, אבל יום למחרת גילינו שיש נזילה מהתקרה ובאמצע החדר נוצרה שלולית ענקית. בשום פנים ואופן לא הסכמתי וניגשתי לקבלה להחליף חדר.הבעתי בפני האחראיאת מורת רוחי וכל מה שהוא יכול היה לעשות זה להתנצל ולהעביר אותנו לחדר אחר, לפי דבריו יותר משופץ.בהתחלה שמחתי והרגשתי שקיים שרות טוב ויחס הוגן במלון.בלילה גיליתי לתדהמתי שיש נזילה בין קיר לאסלה ובאמצע השירותים נוצרה שלולית ענקית של מים והמזגן בקושי קירר. לא יכולתי לגשת לקבלה באמצע הלילה,מכיוון שבנותיי הקטנות כבר נרדמו ולא רציתי להעיר אותן ולכן חיכיתי לבוקר.
בבוקר ניגשתי לקבלה והתלוננתי על המקרה ובפעם השנייה היתה אותה שאלה,האם אנכנו רוצים שיתקנו נזילה או ברצוננו לעבור חדר.וכמובן שלא הסכמתי לשום תיקונים באמצע הנופש שלי ושוב התבקשנו לארוז ולהעביר את חפצינו ולעבור לחדר אחר,השלישי במספרו.
מנהל תורן לקח את טענותיי ברצינות והייתה הרגשה כי באמת התייחסו אלינו.בחדר השלישי על השולחן היו פינוקים. זה היה קצת מאכזב ונתן לנו הרגשה שמצאו שיטה להשתיק אותנו.
החדר השלישי שהיה אמור להיות הטוב ביותר,הפן לא עבד,כסאות במרפסת לא היו ואפילו פח אשפה שזה החפץ הכי טריוויאלי בחדר לט היה. מרוב ייאוש לא בכוחנו לא להחליף חדר נוסף. בנוסף לכל זה לא הצלחנו לפתוח דלת עם הכרטיס,לפי טענות המנהל נגמרו סוללות בתוך המנעול.
חשוב לי לציין כי שאר הדברים היו באמת מעולים,כמו צוות בידור ואוכל מצוין.לאחר שהחליפו לנו את החדרים,אומנם השרות לאורח היו יעילים ומהירים אבל כל זה לא היה שווה,כי ביום האחרון קיבלנו הרגשה שרוצים שנלך כמה שיותר מהר.
היות וזו לא פעם הראשונה שלי בבתי מלון באילת והינו כבר כמעת בכולם, מ3 כוכבים ועד5 כוכבים דלוקס ואף פעם לא קיבלנו שרות כזה והרגשה כזובנופש.כאשר הגיע היום האחרון,כל מה שרצינו זה רק לברוח מהמלון ולא לרצות להגיע אליו בעתיד. אני ומשפחתי יצאנו בהרגשה כי המלון לא סיפק לנו את המינימום עבור המחיר הגבוה ששילמנו וחבל מאוד............
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה